کد خبر: ۲۸۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 26 August 2016
رییس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان گفت: مسابقات فوتسال آقایان از 23تا 30 شهریور به میزبانی استان سیستان وبلوچستان در مرکز دانشگاه پیام نور زاهدان برگزار می شود.

اویسی اظهار کرد: پس از اتمام مسابقات فوتسال آقایان برنامه ریزی برای مسابقات بانوان نیز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: انجمن کبدی کشور در دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان مستقر است که این موضوع برای استان یک افتخار محسوب می شود که در بین دانشگاه های پیام نور کشور این استان میزبانی انجمن کبدی را برعهده دارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاههای کشور دارای کمترین شهریه است و توانسته آمار بیشترین قبولی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را در استان کسب کند.

وی تصریح کرد: دانشجویانی که در مقطع ارشد قبول می شوند می توانند به نزدیک ترین واحد و مرکز مراجعه کنند و از خدمات اموزشی آنجا بهره مند شوند.

اویسی از تحصیل همزمان در 2 رشته مختلف در دانشگاه پیام نور خبر داد و افزود: این دانشگاه شرایط تحصیل برای همه داوطلبان و ورود به دانشگاه را که نتوانسته اند به هر دلیلی در کنکور شرکت کنند را فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: استان سیستان وبلوچستان یکی از قطب های کشور در بحث نانو است همچنین یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور زاهدان در سال 1394توانسته اختراع خود را ثبت کند.

وی همچنین از برگزاری اولین همایش ملی شرکت های دانش بنیان فرصت ها و چالش های استانی در سطح کشور خبر داد و اذعان کرد: ان شالله در آینده شاهد پرورش افراد  پژوهشگر، مخترع و  برجسته در این دانشگاه خواهیم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار