کد خبر: ۲۸۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 26 August 2016
به زودی شرکت هواپیمایی تفتان ایر در استان راه اندازی می شود.

علی اوسط هاشمی در بازدید از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان و دیدار با کارکنان این اداره، افزود: اکنون یک فروند هواپیمای این شرکت در فرودگاه مهرآباد تهران در حال فعالیت است.

استاندار بیان کرد: فعالیت شرکت تفتان ایر می تواند در جذب سرمایه گذاران و افزایش سرمایه گذاری هیات های بازرگانی و همچنین جذب گردشگر به استان نقش موثری ایفا کند.

هاشمی افزود: در زمینه گردشگری باید با تشریح ظرفیت‌ها، مردم سایر نقاط کشور را با این منطقه آشتی دهیم چراکه نگاه ایرانیان به سیستان و بلوچستان به عنوان یک منطقه گردشگری جا نیفتاده است.

این مسئول ادامه داد: باید جهت‌گیری سازمان میراث فرهنگی به سمت سیستان و بلوچستان معطوف شده و استان‌های برخورداری که معرف همه مردم هستند را در اولویت‌های بعد قرار دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان در سال 96 به عنوان مقصد گردشگری ناشناخته کشور تعیین شده به همین سبب باید از تمامی ظرفیت ها و کارشناسان برای معرفی هر چه بهتر و بیشتر جاذبه های باستانی، تاریخی، طبیعی، فرهنگی و گردشگری استان بهره گیری شود.

وی تصریح کرد: جاذبه های بسیار زیادی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که باید به بهترین شکل ممکن این ظرفیت ها به سایر استانهای کشور و دنیا معرفی شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار