جوابیه آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به معلمین و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان
مرادی افزود : خوشبختانه تصاویر دوربین های مداربسته خود گواه عدم هرگونه تجمع اعتراضی است اما سوال اصلی اینجاست که چرا برخی از رسانه هایی که حسب اتفاق رسانه های شناسنامه دار و مطرحی هم هستند بدون اینکه از صحت و سقم خبری ، آگاهی پیدا کنند نسبت به انتشار آن اقدام می نمایند .
کد خبر: ۲۸۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 26 August 2016
تابناک سیستان و بلوچستان : رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش به شایعات منتشر شده در خصوص نقل و انتقالات پاسخ داد .

به گزارش تابناک از زاهدان علی مرادی خصوص تجمع دیروز معلمین در مقابل اداره کل  گفت : این خبر درست نیست  و چنین تجمعی وجود نداشته است

وی با اشاره به اینکه "پاسخگویی محترمانه به همه ی درخواست های همکاران فرهنگی از وظایف اصلی کارکنان اداری است ” ، تصریح کرد : آموزش و پرورش به سبب بدنه ی نیروی انسانی گسترده ای که دارد همه روزه مراجعین بسیاری را به خود اختصاص داده است که این میزان پس از اعلام نتایج نقل و انتقالات درون استانی اندکی بیشتر شده است .

مراد افزود : خوشبختانه تصاویر دوربین های مداربسته خود گواه عدم هرگونه تجمع اعتراضی است اما سوال اصلی اینجاست که چرا برخی از رسانه هایی که حسب اتفاق رسانه های شناسنامه دار و مطرحی هم هستند بدون اینکه از صحت و سقم خبری ، آگاهی پیدا کنند نسبت به انتشار آن اقدام می نمایند  .

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد : امسال بیش از ۵ هزار نفر متقاضی انتقال درون استانی شده اند و با توجه به کثرت تقاضا ها و شرایط خاصی  که آموزش و پرورش به لحاظ ساختار نیروی انسانی دارد قطعا با برخی از تقاضاها علی رغم اینکه رعایت حال همکاران در همه ی مراحل مد نظر بوده است موافقت نشده و همین امر مراجعه کنندگان به امور اداره اداری کل را افزایش داده است ، مراجعینی که در کمال آرامش و بدور از هر گونه تنشی موارد خود را مطرح کرده اند که حتی یک نفر را نمی توان پیدا نمود که بدون پاسخ از اداره کل رفته باشد .  حال اینکه برخی در پی تنش آفرینی و جنجال آفرینی اند جای سوال دارد .

مرادی با اشاره به موارد مطرح شده در خصوص نارضایتی تقسیم دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد : برای تقسیم دانشجو معلمان، فرم امتیاز بندی تعریف و پس از اینکه خود دانشجویان فرم امتیاز بندی را تکمیل و مدارک مربوطه را ارائه  کرده اند ، امتیازات همه ی این عزیزان طی لیستی به اطلاع کلیه دانشجومعلمان رسیده  و همه از امتیاز های یکدیگر باخبر بوده اند .

وی  افزود : جلسه تقسیم دانشجو معملن با حضور مسئولان آموزش و پرورش و تمامی فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان برگزار شد که اساس تقسیم بندی در این جلسه امتیاز اعلام شده به  افراد بود ، با توجه به اینکه حتی یک مورد هم نمی توان پیدا کرد که خارج از ضوابط  به منطقه ای اختصاص داده شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان تاکید کرد : اگر شخص یا گروهی نسبت به هر یک از موضوعات آموزش و پرورش سوال یا شکایتی دارند واحد های نظارتی بسیاری در آموزش و پرورش فعال است که می توانند به آنها مراجعه کنند و در صورتی که پاسخ مناسب دریافت نکنند می توانند از طریق مراجع ذی ربط شکایت خود را مطرح نمایند..

وی ضمن تقدیر از همکاری بی شائبه بسیاری از رسانه های محلی ، استانی و کشوری ، جنجال آفرینی رسانه ای را برای آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی که از حساسیت بسیاری برخوردار است مطلوب ندانست و تاکید کرد : از همه ی اصحاب محترم رسانه تقاضا داریم اگر مشکل یا مسئله ای در این حوزه دارند ابتدا با متولیان آموزش و پرورش استان ارتباط گرفته و اگر پاسخ قانع کننده ای نشنیدند سپس به ارایه مطالب خود بپردازند
 
منبع : پرتال اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
China
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
خداوند انتقام معلم را زود میگیرد.لطفا کنک کنید.جواب ندهید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار