نماینده مردم حوزه انتخابیه زابل (سیستان) در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم با وجودی که تمام امور کشور را برروی ریل توسعه قرار داده اما یکی از اشکال های آن ذکر نکردن فعالیت ها و خدمات خود به منظور آگاهی مردم از آنهاست.
کد خبر: ۲۸۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 26 August 2016
احمدعلی کیخا در دیدار معتمدان و نخبگان سیستان با استاندار سیستان و بلوچستان در شهرستان نیمروز اظهار داشت: مردم این استان باید با خدمات دولت یازدهم بیشتر آشنا شوند و با رعایت انصاف از فعالان این دولت به ویژه استاندار کنونی قدردانی کنند.
وی ادامه داد: جایگاه سیستان و بلوچستان در دولت کنونی ارتقا چشم گیری یافته است.
وی افزود: یکی از بزرگترین دستاوردهای دولت یازدهم در این استان افزایش مولفه های امنیت با وجود درگیری و آشوب در کشور های همجوار است.
نماینده مردم زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت یازدهم هم اینک تمام امور کشور را بر روی ریل توسعه قرار داده است.
کیخا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نام سیستان و بلوچستان در تمام جلسات کابینه و دولت ذکر می شود می توان به آینده این استان امیدوار بود.
وی با اشاره به برخی بی مهری ها و توهین هایی که به دولت یازدهم می شود بیان کرد: توهین به دولت امری پسندیده نیست زیرا ایران کشوری اسلامی است و توهین کردن با فرهنگ متعالی این کشور سازگار نیست.
وی اظهار داشت: به منظور داشتن کشوری آباد باید هر فرد در جایگاه، مسئولیت و حوزه اختیارات خود سخن به میان آورد.
استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته دولت از روز پنجشنبه به منظور بازدید از طرح های زیربنایی و افتتاح طرح های عمرانی ویژه این هفته به شهرستانهای شمالی استان سفر کرده است و ضمن بازدید از طرح 46 هزار هکتاری و دیدار با معتمدان و نخبگان، امروز جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه و آیین نماز جمعه نیمروز شرکت کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار