551 کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در ایرانشهر کشف شدزاهدان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 551 کیلوگرم تریاک در 2 عملیات مسلحانه پلیس و درگیری با سوداگران مرگ در ایرانشهر کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۲۸۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 26 August 2016
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد طاهری روز جمعه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان مواد مخدر و با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت باند بزرگی که با استفاده از خودروهای کوهستانی اقدام به جابه جایی مواد مخدر می کردند مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از هفته ها اقدامات تخصصی و داشتن اطلاعات کافی روز گذشته خودرو تویوتا متعلق به اعضای این باند را در راههای فرعی ایرانشهر شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
وی تصریح کرد: قاچاقچیان پس از مشاهده ماموران ضمن تیراندازی به سمت پلیس و تغییر مسیر ناگهانی قصد فرار داشتند که پس از حدود یک ساعت درگیری مسلحانه و عدم توانایی آنان در مقابله با ماموران با به جا گذاشتن خودرو حامل موادمخدر و استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان 336 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر در عملیاتی دیگر با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که به دلیل ناتوانی سوداگران مرگ در مقابله با ماموران با بر جای گذاشتن خودرو حامل 215 کیلوگرم تریاک از محل متواری شدند.
وی افزود: تلاش های پلیس برای دستگیری متهمان فراری همچنان ادامه دارد.
وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی دقیق و تلاش شبانه روزی اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان امنیت عمومی به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار