کد خبر: ۲۸۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 26 August 2016
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان به نقل از  روابط عمومی و اموربین الملل منطقه آزاد چابهار، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و اموربین الملل منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار اظهار داشت: در این نمایشگاه غرفه های سلامت، ورزش، صنایع دستی، سفالگری، اکوتوریسم، حجاب و عفاف، شهدا و ایثارگران، موسسات مردم نهاد، موفقیت های سازمان منطقه آزاد چابهار در بخش های اجتماعی، فرهنگی و گردشگری برپا شده است.
'طاهره شهرکی' افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای منطقه آزاد و نواحی همجوار در بخش های مختلف صنعتی، تولیدی، تجاری، اجتماعی، فرهنگی و هنری در قالب 30 غرفه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای منطقه آزاد با حضور حامد علی مبارکی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار در سرسرای چند منظوره این منطقه راه اندازی شد.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه در بخش صنعت، گوشه ای از فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی از جمله پتروشیمی، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، صنایع چوب و MDF، لوله و پلی اتیلین و پتو و منسوجات به نمایش گذاشته شده است.
مدیر روابط عمومی و اموربین الملل منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: دستاوردهای مهم نخستین اجلاس رئیسان مناطق آزاد حاشیه اقیانوس هند 'آیورا' که به عنوان یکی از رویدادهای موفق در اردیبهشت سال جاری با حضور کشورهای حاشیه اقیانوس هند در منطقه آزاد چابهار برگزار شد، در قالب یک غرفه به صورت چند رسانه ای در معرض دید عموم قرار گرفت.
شهرکی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چابهار نیز در این نمایشگاه موفقیت های خود را در بخش هنرهای تجسمی، خوشنویسی، موسیقی و شعر و ادب و سینما را به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: اتاق بازرگانی و صنایع منطقه آزاد چابهار، شرکت توسعه تجارت و صید صنعتی، خدمات شهری، فضای سبز و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد چابهار از دیگر شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.
وی گفت: این نمایشگاه تا پایان هفته دولت برای بازدید عموم دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار