مدیرکل راهداری و حمل و نقل سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته دولت 450 عدد کپسول آتش نشانی و شماری کلاه ایمنی و سایر بسته های آموزشی ترافیکی در شهرستان های مختلف استان در حال توزیع بین وانت بارها، راکبان موتورسیکلت و غیره است.
کد خبر: ۲۸۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 27 August 2016
علی خانقائی اظهار داشت: با هدف ارتقای ایمنی میان کاربران جاده ای، راکبان موتورسیکلت و رانندگان وانت بارها، توزیع اقلام ترافیکی از قبیل کلاه ایمنی، بسته های آموزشی، برچسب های شبرنگ و مثلث احتیاط در سیستان و بلوچستان همه روزه در ایام هفته دولت در حال انجام است.
وی اظهار داشت: به منظور فرهنگ سازی و افزایش ایمنی در جاده های سیستان و بلوچستان به ویژه راه های روستایی توزیع می شود.
وی با اشاره به اثرات مثبت این طرح افزود: اجرای اینگونه طرحها در کنار دیگر اقدامات فرهنگی و آموزشی از طریق این اداره کل باعث کاهش 6 درصدی تلفات جاده ای در 4 ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در سیستان و بلوچستان شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل (حمل و نقل و پایانه ها) سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از کلاه ایمنی ساده‎ ترین روش برای حفظ جان راکبان موتورسیکلت است.
خانقائی اظهار داشت: برچسبهای شبرنگ و مثلث های احتیاط توزیع شده بهترین روش برای تشخیص وانت بارها در تاریکی شب به دلیل بازتاب و درخشندگی شبرنگ آن و به منظور هشدار و پیش آگاهی به سایر کاربران جاده ای است.
دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار