مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: مرحله نخست مجتمع آبرسانی روستایی گلوگاه زاهدان با اعتباری افزون بر 110 میلیارد ریال و زیر پوشش قرار دادن 14 روستا به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 27 August 2016
محمدرضا ناروئی اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 300 نفر با راه اندازی این مجتمع آبرسانی از آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند شدند.
وی تصریح کرد: 14 کیلومتر اجرای خط انتقال آب، اجرای 10.5 کیلومتر شبکه توزیع داخلی، احداث 500 متر مکعب مخزن ذخیره آب، حفر و تجهیز یک حلقه چاه و ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ از جمله حجم عملیات این پروژه است.
وی ادامه داد: 2 درصد شاخص بهره مندی جمعیت روستایی زاهدان با بهره برداری از مرحله یک مجتمع آبرسانی گلوگاه شهرستان زاهدان ارتقا پیدا کرده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: مجتمع آبرسانی گلوگاه زاهدان در سال 1389 عملیات اجرایی آن آغاز شده که به مناسبت هفته دولت مرحله نخست آن به بهره برداری رسید.
ناروئی اظهار داشت: مرحله دوم (فاز 2) مجتمع آبرسانی گلوگاه زاهدان تا یک ماه آینده کار اجرایی آن آغاز که با بهره برداری این فاز 31 روستا با جمعیتی افزون بر سه هزار و 600 نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار