معاون اجرایی مرکز بهداشت سیستان و بلوچستان از بهره‌برداری 23 خانه بهداشت و سه مرکز خدمات جامع سلامت در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 27 August 2016

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،
ملک کیانی از بهره‌برداری 23 خانه بهداشت و سه  مرکز خدمات جامع سلامت در هفته دولت امسال در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد.

معاون اجرایی مرکز بهداشت سیستان و بلوچستان با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح دانشگاه در هفته دولت، افزود: تعداد 23 خانه بهداشت و سه مرکز خدمات جامع سلامت در این هفته افتتاح خواهد شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مهم‌ترین طرح‌های بهداشتی قابل بهره‌برداری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در هفته دولت امسال خانه‌های بهداشت روستایی و مراکز خدمات جامع سلامت است که برای ساخت این مراکز و خانه‌های بهداشت اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال هزینه شده است.

کیانی ضمن قدردانی از خیرین سلامت افزود: در آینده به کمک خیرین سلامت شاهد راه‌اندازی مرکز خدمات جامع سلامت مورتی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خواهیم بود.

به گزارش فارس، علاوه بر ساخت و ساز واحدهای بهداشتی اقداماتی مبنی بر تغییر کاربری، تعمیرات و خرید تجهیزات واحدهای بهداشتی در سطح شهرستان‌ها با اعتباری بالغ بر 159 میلیارد ریال در حال انجام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار