طی حکمی از طرف ترکان:
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی طی حکمی عبدالرحیم کردی را به‌عنوان مدیرعامل منطقه آزاد چابهار جایگزین مبارکی کرد. در حکم اکبر ترکان خطاب به کردی آمده است:
کد خبر: ۲۸۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 27 August 2016
مدیرعامل سازمان منطق آزاد چابهار تغییر کرد/ عبدالرحیم کردی جایگزین مبارکی شد 
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در این حکم آمده است:
به استناد ماده (6) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "ریس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار منصوب می‌شوید... در راستای تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، برنامه ریزی و مدیریت به منظور گسترش و تسهیل تولید و صادرات و سرمایه گذاری و هم چنین انتقال فناوری های پیشرفته، حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی و ارتقای سطح اشتغال و مشارکت جامعه محلی و مردم در برنامه های توسعه و پیشرفت منطقه از مهم ترین وظایفی است که از جنابعالی انتظار می رود ضمن تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورا، اعضای هیئت مدیره سازمان و بهره گیری از تجارب مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی موفق دنیا در انجام بهینه آن نهایت مساعی لازم را معمول دارید.

 ترکان در حکمی دیگر حامد علی مبارکی را به عنوان "مشاور در توسعه سواحل مُکران" منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی و با عنایت به ضرورت اهتمام به مسائل اهل تسنن، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در توسعه سواحل مُکران منصوب می شوید.»

 

خبر مرتبط: یادداشت معاون شهردار چابهار در خصوص تغییر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
تبریک از طرف اهل نگور به دکتر کردی عزیز
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
خدا قوت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار