با حضور فرماندار خاش و مقامات محلی سیزده خانه بهداشت روستایی، پنج پروژه برق روستایی، یک راه روستایی و یک زمین ورزش ساحلی در نوک آباد افتتاح شدند که برای اجرای این طرحها بالغ بر 56 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۲۸۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 28 August 2016

این طرحها در شهر نوک آباد، دهپابید، اسکل آباد و روستای چاه ریگک اجرا شده است.

همچنین کلنگ ساخت سه پروژه بهداشتی در دهپابید به زمین زده شده که شامل یک مرکز خدمات درمانی به مساحت 450 متر مربع، مرکز تسهیلات زایمانی به مساحت 150 متر مربع و مرکز پانسمانی به مساحت 100 متر مربع با مجموع اعتبار پیش بینی شده 10 میلیارد ریال است.

پنج طرح برق رسانی روستایی بخش ایرندگان با هشت میلیارد ریال هزینه، شش طرح کشاورزی با سه میلیارد ریال اعتبار، چهار باب خانه بهداشت در روستاهای مارندگان، ده رئیس، گمن و نیلگان با ششصد میلیون تومان هزینه و 32 کیلومتر روکش آسفالت در ایرندگان به همراه سه پروژه راه سازی شامل روکش آسفالت محورهای روستایی اسماعیل آباد، پلیس راه به چاه سالار و دشت آبخوان در بخش مرکزی با 86 میلیارد و 350 میلیون ریال هزینه افتتاح شد.

سه پروژه بهداشتی شامل تسهیلات زایمانی ده رئیس با 150 متر مساحت و یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده و 2 پانسیون ویژه پزشک و ماما در ده رئیس هر کدام به مساحت 100متر و یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده امروز کلنگ زنی شد.

مرکز خدمات سلامت روستایی میرآباد با هشت میلیارد ریال هزینه، سرسرای ورزشی اسکل آباد با 6 میلیارد ریال اعتبار، مرکز تسهیلات زایمانی نوک آباد با یک میلیارد و 500 میلیون ریال و میدان و المان معلم فداکار خاشی از پروژه های مهم شهرداری خاش با 700 میلیون ریال هزینه، 45 هکتار سامانه آبیاری نوین اکبرآباد شامل 30 هکتار آبیاری قطره ای و 15 هکتار آبیاری بارانی و سه میلیارد و 500 میلیون ریال و نیز سرسرای چند منظوره ورزشی شهدای وحدت دانشگاه پیام نور خاش با هزار و 815 متر مربع زیربنا و 10 میلیارد و 560 میلیون ریال در روز جاری با حضور علی اصغر جمشیدنژاد معاون استاندار سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

برای اجرای این پروژه ها حدود 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کلنگ ساخت مرکز آموزش بهورزی شهرستان خاش در مساحت یکهزار متر مربع و پیش بینی اعتبار 12 میلیارد ریالی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان محلی خاش به زمین زده شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار