راشکی شهردار ناحیه یک زاهدان بیان کرد :
همزمان با هفته دولت پنج پروژه شاخص از جمله بهسازی و نصب المان میدان امام رضا علیه اسلام ، آسفالت فاز دوم خیابان دانشگاه از بلوار معلم تا بلوار دانشجو ، آسفالت بلوار پرستار جنب مصلی المهدی به مساحت ۶۰/۰۰۰ متر مربع ،احداث سرای محله دانشجو ،بهسازی و موزاییک لاین جنوبی پیاده روی بلوار معلم به بهره برداری می رسد .
کد خبر: ۲۸۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 28 August 2016
تابناک سیستان و بلوچستان :  هفته دولت فرصت مناسبی تا مردم نسبت به عملکرد مدیران آگاهی پیدا کنند.

راشکی شهردار منطقه یک زاهدان درگفتگو با خبرنگار تابناک در زاهدان ضمن بیان این مطلب گفت : هفته دولت افتخاری است که به پاس خون شهدای دولت به ویژه شهیدان رجائی و باهنر نصیب جمهوری اسلامی ایران شده ، از این رو این هفته فرصت مغتنمی برای گفت و گوی شفاف و صادقانه با مردم است ، همچنین این هفته فرصتی است تا رشادت ها، صداقت، استقامت و وفاداری شهیدان به ویژه شهدای دولت برای مردم و مدیران و مسئولان اجرایی کشور و استان مجدد یادآوری شود .

علیرغم تنگناهای مالی تمام توان خود را جهت خدمت رسانی به کار بسته ایم

راشکی با بیان اینکه شهرداری منطقه یک زاهدان در خدمت رسانی به شهروندان زاهدانی تمام توان خود را به کار بسته است عنوان کرد : علی رغم تنگناهای مالی و کاهش بودجه در پروژه های عمرانی که در همه شهرداری ها وجود دارد ولی شهرداری منطقه یک زاهدان سعی کرده که مسائل و مشکلات عمران شهری را بالاتر از توان با یاری مجموعه شهرداری منطقه یک و شهروندان آگاه و هوشیار زاهدان رفع کند .

هفته دولت و افتتاح 5 پروژه شاخص در ناحیه یک زاهدان

وی در ادامه گفت : همزمان با هفته دولت پنج پروژه شاخص از جمله بهسازی و نصب المان میدان امام رضا علیه اسلام ، آسفالت فاز دوم خیابان دانشگاه از بلوار معلم تا بلوار دانشجو ، آسفالت بلوار پرستار جنب مصلی المهدی به مساحت ۶۰/۰۰۰ متر مربع ،احداث سرای محله دانشجو ،بهسازی و موزاییک لاین جنوبی پیاده روی بلوار معلم با حضور مسئولان استان و شهرستان زاهدان به بهره برداری می رسد .

شهردار منطقه یک زاهدان افزود : در واقع هفته دولت بازخوانی اقدامات انجام شده برای مردم و بررسی آنچه برای مردم انجام داده ایم است ، تا هم مدیران و هم مردم بدانند چگونه خدماتی در شهر و استان ارائه شده است و هم اینکه بتوان با استفاده از این کار تبیین رضایتمندی مردم از مجموعه مدیریتی را بر اساس قضاوت خود مردم را داشته باشیم .

وی در پایان گفت : هفته دولت فرصتی است تا شهروندان زاهدانی در جریان خدمات ارائه شده از سوی شهرداری به آنها به صورت شفاف و صادقانه ، دقیق و واضح قرار بگیرند .

گزارش : هانیه اشکانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار