همزمان با پنجمین روز هفته دولت سه طرح عمران شهری، آموزشی و بهداشتی در شهرستان کنارک سیستان و بلوچستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۲۸۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 28 August 2016
فرماندار کنارک گفت: این طرحها با اعتباری افزون بر هشت میلیارد و 280 میلیون ریال در این شهرستان اجرا و راه اندازی شده است.
بیژن بختیار اظهار داشت: بوستان بازی کودک با اعتبار 600 میلیون ریال، اورژانس 115بین راهی مستقر در جاده کنارک - ایرانشهر با مساحت 120 متر مربع و اعتبار 680 میلیون ریال و مدرسه چهار کلاسه اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس در روستای سورکمب از توابع بخش مرکزی با اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال که فضای آموزشی برای 120 نفر فراهم کرده سه طرح یادشده را شامل می شود.
فرماندار کنارک خاطر نشان کرد: امسال در مجموع 55 طرح عمرانی- خدماتی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت بهره برداری و کلنگ زنی می شود.
به گزارش ایرنا شهرستان بندری کنارک با 82 هزار نفر جمعیت دارای چهار دهستان، 2 شهر و 2 بخش در فاصله 45 کیلومتری غرب شهرستان چابهار و 630 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
وجود 2 پایگاه نظامی دهم شکاری نیروی هوایی ارتش و پایگاه سوم نیروی دریایی، فرودگاه بین المللی، بزرگترین بندر صیادی کشور با هزار فروند شناور صیادی، دارا بودن بیشترین نوار ساحلی سیستان و بلوچستان با بیش از 200 کیلومتر و قطب صید تن ماهیان کشور از جمله ظرفیت ها و قابلیت های بندر کنارک است.
دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار