امیر دریادار شیرانی؛ از عرشه تا عرش
امیر دریادار غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک در حین اجرای ماموریت و همزمان با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۲۹۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 10 September 2016

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، امیر دریادار غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک در حین اجرای ماموریت و همزمان با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

امیر دریادار شیرانی از فرزندان ولایت‌مدار و پرتلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرایی نمودن تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) مبنی بر آبادانی و توسعه سواحل مکران، در صف اولین سربازان زحمتکش امام زمان(عج) خدمات و اقدامات چشمگیر و شایسته‌ای را به منظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی راهبردی ارتش به هموطنان محروم مستقر در جنوب شرق کشور و بندر جاسک ارائه نمود.

این فرمانده مجاهد و خستگی‌ناپذیر پس از سال‌ها خدمت صادقانه به کشورمان در راه تامین خطوط مواصلاتی و کشتیرانی در آب‌های آزاد و بین‌المللی و نیز فراهم نمودن زیرساخت‌های معیشتی برای مردم سواحل مکران که همواره مورد تایید و تشویق سلسله مراتب ارتش و نیروهای مسلح قرار می‌گرفت پس از قریب به سه دهه خدمت در لباس مقدس سربازی ولایت، به دیار باقی شتافت.

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش در گذشت این فرمانده مجاهد، نستوه، مقتدر، جهادگر و پرتلاش که تمامی فعالیت‌ها و مجاهدت‌های‌شان همچون سایر همرزمانش در نیروی دریایی راهبردی ارتش به تعبیر رهبر معظم انقلاب "یک مجاهدت خاموش" است را به خانواده محترم ایشان، آحاد ملت شریف ایران به ویژه امیر فرماندهی و کارکنان این نیرو تسلیت عرض می‌نماید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
روحش شاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
از علت این شهادت هم بگید بد نیست
اميرحسين
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
شهادت (بزرگان) خيلى مرسوم است
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
یاخدا کی این اتفاق افتاد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار