رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت: رقابت پرس سینه کلاسیک لیفت منطقه شرق کشور با حضور 100 ورزشکار به میزبانی شهرستان نیمروز برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 14 September 2016
سیاوش پیروزی گفت این رقابت ها به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان مسلم لگزائی و نعمت الله پیغان 25 و 26 شهریور با حضور تیم هایی از شهرستان های فعال سیستان و بلوچستان و همچنین استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی و کرمان به میزبانی شهرستان نیمروز برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این رقابت ها در 4 رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در شهر ادیمی مرکز شهرستان نیمروز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در روز 25 شهریور کنگره فنی مسابقات، توجیه و وزن کشی مربیان و سرپرستان تشکیل و در روز جمعه 26 شهریور در 2 نوبت صبح و بعدازظهر ورزشکاران به رقابت می پردازند.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت: در این رقابت ها همه رده های سنی در اوزان 59، 66، 74، 83، 93، 105، 120 و 120+ کیلوگرم با هم به رقابت می پردازند.
پیروزی اظهار داشت: در رده سنی پیشکسوتان نیز (از 40 تا 70 سال) 4 گروه سنی تعریف شده که افراد 70سال به بالا در قالب وزن آزاد شرکت می کنند، همچنین دسته وزنی 53 کیلوگرم مخصوص رده سنی نوجوانان و جوانان است.
وی خاطر نشان کرد: بدنسازی به عنوان رشته ورزشی جذاب و مفرح زمینه جذب سه هزار نفر را در سیستان و بلوچستان به صورت سازمان یافته فراهم کرده است.
وی افزود: این هیات با دارا بودن این تعداد ورزشکار سازمان یافته جزو هیات های برتر سیستان و بلوچستان در زمینه بیمه ورزشکاران شناخته شده است.
نیمروز یکی از شهرستان های پنج گانه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان با جمعیت حدود 46 هزار نفر در فاصله 210 کیلومتری شمال زاهدان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ملا لغتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
هر کی این تیتر رو زده استاد بوده.خوب میدونسته چی بزنه همه بیان ببینن!!!
جابر انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
تیتر خیلی غلط انداز بود
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
تیترش همه جور کاربردی داره رستورانی هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار