مدیر کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه جشن شکوفه ها برای دانش آموزان سال اول ابتدایی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس (زنگ مقاومت ) از روز 31 شهریور ی برگزار می شود تصریح کرد: قریب به 75 هزار دانش آموز کلاس اولی در 4800 مدرسه در سراسر استان و همزمان با سراسر کشور در جشن شکوفه ها شرکت خواهند کرد .
کد خبر: ۲۹۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 21 September 2016

علیرضا نخعی اظهار کرد: در طول ایامی که به اصطلاح تعطیلات تابستانی مدارس نام دارد همکاران ما تلاش زیادی کردند تا یک سال تحصیلی خوب برای دانش آموزان عزیز این استان آغاز شود .

وی افزود: کار آموزش و پرورش کار گسترده ای است ، قریب به 6700 مدرسه و نزدیک به 40 هزار معلم به همراه بیش از 600 هزار دانش آموز در شروع سال تحصیلی به مدرسه خواهند رفت که این موضوع نیاز به یک تدارک گسترده دارد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: کار گروه های مختلفی در طول ایام تعطیلات اقدامات لازم برای شروع سال تحصیلی را انجام داده اند از ثبت نام دانش آموزان گرفته تا ساماندهی نیروی انسانی تا در گستره ی جغرافیایی استان پهناور سیستان وبلوچستان هیچ دانش آموز لازم التعلیمی از ورود به کلاس درس باز نماند و همچنین هیچ کلاسی بدون معلم در آغاز سال تحصیلی تشکیل نشود .

نخعی آماده سازی کلاس درس، امکانات آموزشی و تامین و توزیع به موقع کتب درسی را از جمله مواردی دانست که برای آغاز سال تحصیلی صورت گرفته است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: در روز شنبه 3 مهر نیز مدارس با جشن بازگشایی میزبان تمامی دانش آموزان استان خواهند بود .

نخعی با اشاره به اینکه شروع سال تحصیلی همزمان با هفته دفاع مقدس است اظهار داشت: یاد و خاطره همه ی شهدای گرانقدر به ویژه شهدای دفاع مقدس را گرامی میداریم .

وی تاکید کرد: تعلیم وتربیت امروز بچه های ما امتداد همان فداکاری های رزمندگان حماسه ساز است. کسب معرفت ، اخلاق خوب ، تربیت صحیح استمرار همان راه شهیدان بزرگوار است که سرمایه گرانسنگی را خلق کرده اند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به لزوم توجه به کیفیت آموزشی و پرورشی در آموزش و پرورش استان بیان کرد: شعار محوری ما در سال تحصیلی جدید " ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی با نگاه سند تحول بنیادین است " به همین دلیل برنامه ای با مشارکت دانش آموزان ،والدین و فرهنگیان برای ارتقاء کیفیت آموزشی تهیه شده تا تلاش کنیم با کمک مردم نسبت به ارتقاء کیفیت آموزشی گام های موثری برداریم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار