قائم مقام اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن سیستان و بلوچستان گفت: طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 همزمان با سراسر کشور به صورت اینترنتی و حضوری در استان انجام می شود و تمامی زیرساخت های آن در استان آماده است.
کد خبر: ۲۹۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 21 September 2016

جلالی در جلسه ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 استان اظهار کرد: در روش اینترنتی که از سوم تا بیست و چهارم مهر ماه صورت می گیرد افراد شماره ملی خود را به سامانه 300000 پیامک و یا به آدرس اینترنتی www.sarshomari 95.ir مراجعه کنند و نسبت به پرکردن پرسشنامه اقدام کنند و کد آماری دریافت کنند.

جلالی افزود: با توجه به اجرای طرح سرشماری نفوس ومسکن به صورت خانه به خانه از 25 مهر تا25 ابان ماه نیز در استان اجرا می شود، اما افرادی که به صورت اینترنتی پرسشنامه را پر کرده باشند می توانند کد آماری را به ماموران ارائه دهند.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها در کنار همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها می‌توانند ما را در اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن یاری رسانند تا اجرای این طرح به نحو مطلوب و باکیفیت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت افراد در سرشماری اینترنتی کمک قابل‌ توجهی در کاهش هزینه این طرح ملی و تسریع در اجرای بهینه آن خواهد داشت چراکه در این طرح شاهد حذف کاغذ و کاهش هزینه‌های مربوط به آن خواهیم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار