نشست هم اندیشی، بانوان نخبه، کار آفرین و فرهنگی با حضور فرماندار، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از مسؤولان ادارات شهرستان مهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 21 September 2016

فرماندار مهرستان در این جلسه اظهار کرد: مهرستان یکی از شهرستان‌های جدیدالتاسیس و جوان استان است.

رشید پارسائی با بیان اینکه توجه و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به قشر بانوان قابل تقدیر است، گفت:‌ انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و اعتماد سازی به این قشر است.

فرماندار مهرستان افزود: بانوان نقش غیرقابل انکاری در توسعه دارند و هر جامعه‌ای که توانسته براساس برنامه‌ریزی‌های مدون و زمان‌های تعریف شده کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برای بانوان بردارند مسیر توسعه را بهتر طی کرده‌اند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه زنان جامعه ما از تخصص و توانمندی بالایی برخوردار هستند، باید این فرصت‌های لازم در اختیار آنها قرار گیرد تا بتوانند توانایی و کارآمدی خود را نشان دهند.

مریم پویا گفت: مهم‌ترین دلیل ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد ناشی از عدم کسب مهارت‌های زندگی است که امید است با راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی، اجتماعی و فنی این مشکلات تا حد امکان برطرف شوند.

وی خاطرنشان کرد: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و اگر بخواهیم پیشرفتی داشته باشیم قطعا نمی‌توان نیمی از این قشر را نادیده گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار