ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس از امروز 31 شهریور در سیستان و بلوچستان آغاز شد.
کد خبر: ۲۹۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ 21 September 2016

جانشین فرماندهی سپاه سلمان استان، افزود: اجرای حدود ۶۰۰ برنامه در سطح استان سیستان و بلوچستان برای هفته دفاع مقدس در دستور کار سپاه است.

سرهنگ محمد ناظری بیان کرد: این برنامه‌ها در هفت محور اصلی فرهنگی، بصیرتی، ترویج روحیه شهادت، برنامه‌های هنری، برنامه‌های ورزشی، برنامه‌های دفاعی امنیتی و برنامه‌های مردم‌یاری برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: شعار محوری نیروهای سپاه و بسیج سیستان و بلوچستان در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس "ما آماده‌ایم" است.

همچنین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان نیز گفت: همراه با سایر برنامه های این هفته، 40 برنامه محوری نیز از سوی این نهاد برای این هفته پیش بینی شده که غریب به 200،ریز برنامه دارد و در 60 نقطه استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ دهقان به اجرای مانور عملیات ثامن ائمه در منطقه سیستان اشاره کرد و افزود: تجلیل از رزمندگان،جهادگران و پیشکسوتان دفاع مقدس،برگزاری نشست های بصیرت،دشمن شناسی و استکبار ستیزی برای مقابله با نفوذ دشمن در دانشگاهها،مراسم نکوداشت فرماندهان شهید و دفاع مقدس ،برپایی نمایشگاه عکس و پوستر و پخش زنده برنامه حماسه ماندگار به مدت 7 شب با حضور فرماندهان نیروهای مسلح ،اختصاص برنامه محلی مل ترمی و مهر هنکین به موضوع دفاع مقدس با گویش محلی را از دیگر برنامه های این هفته دانست.

دهقان گفت:ستاد هفته دفاع مقدس برای هر چه بهتر انجام شدن برنامه های ویژه این هفته 15 کمیته در سطح استان برای این منظور در نظر گرفته است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار