نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در ایجاد راه و بازارچه مرزی روتک در بخش مرکزی خاش یکی از نیازها و خواسته های مهم مردم منطقه از دولت است.
کد خبر: ۲۹۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 21 September 2016
علی کرد در بازدید از طرحهای مختلف عمرانی، خدماتی و کشاورزی و دیدار با مردم منطقه پشتکوه بخش مرکزی شهرستان خاش بیان کرد: سالهاست که پروژه دسترسی به مرز و رونق دادن به فعالیت های مرزی در این منطقه در دستور کار دولت بوده اما به کندی پیش می رود.
وی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته دولت تدبیر و امید با تخصیص اعتباراتی و نیز برنامه های حمایتی بخوبی پای کار آمده و امیدواریم در این دولت شاهد خدمات ارزشمندی به مردمان مرزدار خاش باشیم.
نایب رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی افزود: باید زمینه ای فراهم شود که از ظرفیتهای خوب منطقه در ابعاد مرزی، کشاورزی، خدماتی و زیرساختی برای رونق دادن به اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی مردم و در نهایت کمک به تامین امنیت بهره برداری شود.
وی ادامه داد: استعدادهای بالقوه و قابل توجه خاش تاکنون شکوفا نشده و امید است دولت بیشتر پای کار بیاید و مسئولان بیش از پیش برای رفع مشکلات تلاش و همت کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از پیگیری های ارزشمند، ارتباطات خوب مردمی و تعامل بخشدار مرکزی خاش با مقامات استانی و محلی برای اجرای طرحهای مختلف و خدمت به ساکنان روستایی و عشایری قدردانی کرد.
کرد اظهار داشت: توانمندی های مسئولان در حوزه های مختلف اگر با دلسوزی و همتی بلند همراه باشد خدمات مطلوب و شایسته ای به مردمان نیازمند ارائه می شود.
نماینده مردم خاش در مجلس گفت: تبدیل دهستان پشتکوه به بخش در دستور کار دولت است.
وی اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی برنامه تعامل و همراهی با دولت وجود دارد لذا امیدواریم با تقویت این نگاه بتوانیم برای حل مشکلات و نیز تامین احتیاجات مردم گام برداریم.
مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش هم گزارشهایی از اقدامات دولت در حوزه های مختلف ارائه داد و ضرورت توجه و حمایتها و پیگیری های نماینده مردم خاش را برای رفع مشکلات منطقه خواستار شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار