نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مهمترین نیاز جوامع اسلامی الگوپذیری از رسول الله (ص) و عمل به آیات قرآن کریم است.
کد خبر: ۲۹۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 21 September 2016
آیت الله عباسعلی سلیمانی در آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه با حضور امام جمعه و شماری از مسئولان محلی و طلاب حوزه های علمیه شهرستان های جنوب استان در مصلی فاطمه الزهرا (س) ایرانشهر با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به طلاب تاکید کرد: فراگیری علم و دانش برای طلاب باید در تمام سطوح در اولویت باشد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان تواضع را یکی از مهمترین خصلت های یک طلبه دانست و افزود: همواره باید به دنبال کسب علم باشید و از سبک سری دوری کنید.
امام جمعه زاهدان گفت: دشمنان اسلام به دنبال تضعیف اعتقادات دینی ما هستند که حوزه های علمیه به عنوان سنگربانان احکام الهی باید نقش بسیار مهم خود را در خنثی کردن دسیسه های دشمنان به خوبی ایفا کنند.
رئیس حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان نیز هدف از برگزاری این مراسم در ایرانشهر را اهتمام ویژه به طلاب و اساتید حوزه های علمیه عنوان کرد.
حجت الاسلام محمد باقری اظهار داشت: مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه در سال گذشته در زابل برگزار و امسال نیز این آیین به مرکزیت ایرانشهر تدارک شد.
وی گفت: توسعه حوزه های علمیه و تاسیس رشته های تخصصی مدارس دینی از برنامه های امسال شورای استانی حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم به 13طلبه استان که در سطح یک رتبه بالایی کسب کرده اند هدایایی اهدا شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار