نیروهای مسلح و بسیج مردمی نیکشهر در نخستین روز از هفته دفاع مقدس با برگزاری صبحگاه مشترک و رژه اقتدار نظامی و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۲۹۹۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰ 21 September 2016
امام جمعه نیکشهر در این مراسم با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران اهل تجاوز نیست اما در حفظ مرزها و دفاع از خاک میهن خود مقتدرانه با متجاوزان برخورد می کند.
حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم تا به دشمن بگوییم ما همان نسل هشت سال دفاع مقدس هستیم و متجاوزان را با قاطعیت پاسخ می دهیم.
وی تصریح کرد: ایمان، تقوا، اخلاق، وحدت و بصیرت سرمایه ما در جنگ تحمیلی بود که امروز دشمن ایمان به خدا و قرآن و همچنین وحدت بین مذاهب را نشانه گرفته است.
وی ادامه داد: از دیگر ترفندهای دشمن هدف قرار دادن اخلاق اقتصادی در کشور است که باید با حمایت از تولید ملی در مقابل این توطئه دشمنان نیز ایستادگی کرد.
فرماندار نیکشهر نیز گفت: اگر سالهای دفاع مقدس را باز خوانی کنیم دوست و دشمن به عظمت و اقتدارنظام جمهوری اسلامی پی خواهند برد.
صاحب گل صالحی اظهار داشت: باز خوانی هشت سال دفاع مقدس نشان می دهد که دشمن در این سالها با تحریک یک دیکتاتور و با حمایت های مالی و نظامی راه به جایی نبرده است.
وی افزود: باز خوانی هشت سال دفاع مقدس نشان می دهد رشادت و از خود گذشتگی و غیرت ایرانی اجازه اشغال حتی یک سانتیمتر از خاک و مرز کشور را به دشمن نداده است.
وی تصریح کرد: ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده که اهل تجاوز و جنگ نیست اما در عین حال در برابر تجاوز دشمن با تمام توان خود از استقلال و شرف کشور دفاع می کند.
به گزارش ایرنا سی و یکم شهریور سال 1359رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد که تا سال 67 ادامه یافت. 
به مناسبت بزرگداشت مجاهدت ها و ایثار رزمندگان ایران اسلامی، در تقویم رسمی کشورمان از سی و یکم شهریور تا ششم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
نیکشهر در 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار