فرماندار شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها و دلیرمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و عرصه نمایش اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۲۹۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳ 21 September 2016
محمداکبر چاکرزهی روز چهارشنبه در آیین سان و رژه نیروهای مسلح شهرستان خاش افزود: همه ساله ویژه برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس با هدف پاسداشت دلاورمردی های شهیدان و رزمندگانی به اجرا در می آید که صادقانه و شجاعانه جان خود را در راه اسلام و ارزشهای کشور اهدا کرده و مقتدرانه برای ایران عزت و عظمت به ارمغان آوردند.
وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس باید اساس و محور کارها و برنامه ریزی ها در کشور باشد.
رئیس شورای تامین شهرستان خاش اقتدار و عظمت کشور را مرهون تلاشهای نیروهای مسلح توانمند و مخلص عنوان کرد و افزود: وجود نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی برای کشور نعمت و قدردانی از تلاشهای ارزشمند این قشر پرتوان لازم است.
چاکرزهی تعامل و همکاری نیروهای مسلح با ملت و دولت را مهم و در راستای تامین اهداف نظام اسلامی برشمرد و گفت: نتیجه این مهم دستاوردهای ارزشمندی بوده که در ابعاد داخلی و خارجی برای کشور به دست آمده است.
وی اقدامات دولت در ابعاد مختلف را نتیجه حمایت های مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت بزرگ ایران دانست و تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با اجرای برنامه ها و طرحهای مختلف تلاش می کند خدمات شایسته ای را به مردم ایران ارائه دهد.
فرماندار خاش گفت: در منطقه سیستان و بلوچستان و خاش پروژه های بزرگی در دست اقدام می باشد که با بهره برداری آنها به بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و نیز تامین نیازهای جامعه در حوزه های مختلف کمک می شود.
آیین سان و رژه نیروهای مسلح گرامی داشت هفته دفاع مقدس، با حضور فرماندار، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه اهل سنت، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان دستگاههای اجرایی برگزار شد.
به همین مناسبت برنامه غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان شهر نوک آباد خاش با حضور بخشدار و مقامات محلی برگزار شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار