مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش در حوزه ابتدایی گفت: استعداد و توانمندی دانش آموزان و دانشجویان سیستان و بلوچستان برای فراگیری و کسب علم و دانش کم نظیر و شگفت آور است.
کد خبر: ۲۹۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱ 21 September 2016
نادر جهان آرا روز چهارشنبه در آیین جشن شکوفه های شهرستان خاش افزود: سرمایه گذاری بر روی دانش آموزان این منطقه سبب تربیت نیروهای متخصص و توانمندی می شود که آینده کشور را تامین می کنند.
وی اظهار داشت: هدف گذاری برای تربیت نیروهای توانمند به منظور بدست آوردن مقام های برجسته در سطح جهانی و ملی باید مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش باشد زیرا توان ما برای کسب جایگاههای بالا در حوزه های مختلف بین المللی و ملی بسیار زیاد است.
مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش در حوزه ابتدایی ادامه داد: شکوفه های امروز آینده سازان کشور هستند لذا مورد احترام و تکریم باید باشند و تلاش شود تمام برنامه ریزی ها در مسیر پیشرفت تحصیلی فرزندان و تسهیل امور برای شکوفا کردن استعدادها باشد.
وی گفت: فاصله های آموزشی باید با تلاشهای مضاعف کم و زمینه ای فراهم شود که دانش آموزان پر توان این منطقه بتوانند جایگاه خود را در سطح کشور باز یابند.
جهان آرا افزود: در سال تحصیلی جدید یک میلیون و 400 هزار دانش آموز اول ابتدایی و 750 هزار پیش دبستانی در مدارس سراسر کشور در جشن شکوفه ها شرکت کردند.
قاسم کوچکزایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش نیز در این مراسم بیان کرد: شرایط مطلوبی برای آغاز سال تحصیلی جدید در این شهرستان مهیا است.
آئین نواختن زنگ شکوفه ها با حضور جهان آرا مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش در حوزه ابتدایی، خانم برهان زهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، معاون سیاسی فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر آموزش و پرورش، مدیران و مسئولان اجرایی و فرهنگی خاش، والدین و کودکان کلاس اولی و پیش دبستانی در دبستان آذرم نواخته شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار