فرماندار شهرستان زهک گفت: دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزها به مثابه یکی از حساس‏ترین و بارزترین برهه ‏های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارکِ تاریخ حماسه،  ایثار و پایداری آزادگان جهان می‏درخشد.
کد خبر: ۲۹۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 22 September 2016
جمشید رخشانی نسب اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بازخوردهای خوبی برای امنیت و پایداری امنیت در درون و خارج کشور دارد و برای جلوگیری از تحریف هشت سال دفاع مقدس توسط دشمنان نظام که دورانی مشروع و سلحشورانه ای برای ما می باشد باید ضمن گرامیداشت یاد شهداء از تجربیات گران‌بهای یادگاران دفاع مقدس استفاده کنیم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع آموزش در این زمینه در مدارس و دانشگاه تاکید کرد: دفاع مقدس به عنوان برجسته ترین و شفاف ترین رویداد پس از انقلاب اسلامی باید بیش از پیش مورد توجه مردم و مسئولان قرار بگیرد.

رخشانی نصب نقش مطبوعات و رسانه‌های جمعی را در انتشار و ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس بسیار مهم دانست و افزود: رسانه از ارکان مهم در نظام به عنوان رکن بازتاب دهنده رشادت و جوانمردی های عزیزان است که میتواند ملت را از  دسیسه های دشمن آگاه کند.

فرماندار شهرستان زهک بیان کرد: شهیدان، اسطوره‌ها و قهرمانان معنوی هشت سال دفاع مقدس هستند که رسانه‌ها با تکرار ایثارگری‌ آنان، می‌توانند نقش شهدا در این دوران را برای آحاد جامعه به ویژه نسل امروز تبیین کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار