فرمانده انتظامی مهرستان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: 380 کیلوگرم حشیش با دستگیری یک قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۳۰۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 22 September 2016
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان، سرهنگ علیرضا یوسفی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را دارند، بلافاصله ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 
وی با بیان اینکه ماموران با استفاده از اطلاعات به دست آمده، منطقه مورد نظر را محاصره کردند افزود: قاچاقچیان به محض دیدن ماموران اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند که با آتش پرحجم پلیس رو به رو و زمینگیر شدند. 
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل 380 کیلو حشیش که به صورت ماهرانه ای داخل کیسه های برنج جاساز شده بود به همراه 300 کیلو برنج کشف شد، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 
فرمانده انتظامی مهرستان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار