سرپرست معاونت امور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: تیم کیک بوکسینگ این منطقه در پانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی کشور جام مدافع حرم شهید امیرعلی محمدیان بر سکوی قهرمانی ایستاد.
کد خبر: ۳۰۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 22 September 2016
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار «نصیر بارکزهی» اظهار داشت: این دوره از رقابت ها به میزبانی استان تهران در شهرستان شهریار از 31 شهریور تا امروز /پنجشنبه/ اول مهر برگزار شد.
وی افزود: این رقابت ها در چهار رده ی سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و نونهالان برگزار شد که در رده ی سنی بزرگسالان 'محمود ریگی' در وزن 90+ کیلوگرم و 'نوید فروزانفر' در وزن 70+ کیلوگرم مقام نخست را بدست آوردند.
وی گفت: در رده سنی بزرگسالان 'بهنام حیدری' در وزن 81 +کیلوگرم مقام دوم و عزیزالله سرگلزایی، سید امیر موسوی فرد و عبدالرحمان افشار در این رده ی سنی به مقام سوم دست پیدا کردند.
سرپرست معاونت امور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار تصریح کرد: مبین نارویی نصرتی در رده سنی جوانان در وزن 67+ کیلوگرم به مقام دوم و جمشید ریگی، اویس گمشاد زهی، امیر آژ و عرفان تباوار در سایر وزن ها مقام سوم را کسب کردند.
بارکزهی گفت: در رده ی سنی نوجوانان محمدامین پور سرگل در وزن 35+ کیلوگرم به مقام دوم، علی تباوار و میلاد ریگی در سایر وزن ها به مقام سوم و در رده ی سنی نو نهالان محمد متین ریگی در وزن 30+ کیلوگرم به مقام سوم دست پیدا کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار