معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: طرح‌های اقتصادی و اشتغال مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان که از ایده دانش بنیان استفاده کرده‌اند، در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۰۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۲ 23 September 2016
رمضان پودینه در نخستین جلسه کارگروه تخصصی شورای مدیران کمیته امداد منطقه سیستان که بعد از ظهر امروز در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌های اقتصادی و اشتغال مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان که از ایده دانش بنیان استفاده کرده‌اند، در اولویت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی قرار می‌گیرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: امسال حداکثر سقف پرداخت تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات صندوق اشتغال امداد 300 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد سیستان و بلوچستان در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی دانش بنیان طرح "نیروگاه‌های خورشیدی" با مقیاس کوچک خانگی پنج کیلوواتی را برای مددجویان تحت پوشش خود اجرا می‌کند، بیان داشت: این طرح در پی توافق کمیته امداد و وزارت نیرو با اولویت روستاها، شهرها و مناطق کمتر توسعه یافته استان آغاز شده است.

پودینه تصریح کرد: مددجویان در قالب این طرح می‌توانند با نصب مولدهای خورشیدی پنج کیلوواتی در پشت بام منازل خود از طریق تولید برق و تزریق آن به شبکه برق شهری زمینه ایجاد درآمد برای خانوارهای خود را فراهم کنند.

معاون کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون چهار هزار و 405 طرح  اشتغال‌زایی و خودکفایی در راستای توانمندسازی مددجویان استان اجرا شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار