نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: با وجود نا امنی های مختلف در جهان و منطقه خاورمیانه جمهوری اسلامی ایران به برکت قدرت دفاعی بازدارنده از امنیت نسبی بالایی در مقایسه با سایر کشورهای جهان برخوردار است.
کد خبر: ۳۰۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 23 September 2016
 آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان افزود: تردیدی نیست که برقراری امنیت و آرامش اجتماعی یکی از خواسته های مهم و اساسی هر ملت از حکومت خود است و در این رابطه جمهوری اسلامی ایران توانسته به امنیت نسبی خوبی برسد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان خاطر نشان کرد: مردم در سایه امنیت می خواهند با آسایش و آسودگی خاطر و بدون دغدغه به فعالیت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و علمی خود بپردازند و این خواسته معقولی است که از دولتمردان و مسئولان خود دارند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: دشمنان کینه توز و عنود ملت ایران قطعا خواهان آرامش و امنیت کشور ما نیستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند.
عضو خبرگان رهبری افزود: استکبار جهانی رحمی به دل ندارد و ناجوانمردانه ترین رفتار های ضد امنیتی را در جهان و کشورهای اطراف ما انجام می دهد.
آیت الله سلیمانی گفت: امروز هزاران انسان بی گناه در یمن، بحرین، افغانستان، پاکستان، سوریه و عراق به خاک و خون کشیده می شوند و مجرمان این جنایات به هیچ سازمانی پاسخگو نیستند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: متاسفانه در روزگاری زندگی می کنیم که قانون جنگل بر انسانهای به ظاهر متمدن حکمفرماست.
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: در این جهان پرآشوب امروزی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ایثار و فداکاری و پشتیبانی ملت از چنان امنیت و قدرتی برخوردار است که اگر این قدرت بازدارندگی را نمی داشت دنیای استکبار برای نوک زدن بر سر هر ایرانی حرص و ولع داشت.
امام جمعه زاهدان افزود: با وجودی که استکبار جهانی مانورها و تلاش های بسیار زیادی برای براندازی حکومت و نیروهای مسلح ایران اسلامی کرد اما الحمدالله روز به روز بر توان دفاعی ما افزوده شد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان بیان کرد: قدرت نظامی و توان بالای جمهوری اسلامی جرات را از دشمن برای حمله به ایران اسلامی گرفته است.
آیت الله سلیمانی با بیان این که استعدادهای نهفته بسیار زیادی در سیستان و بلوچستان وجود دارد افزود: این که یک جوان کم سن و سال از روستایی به ظاهر در حد فقر و از خانواده ای به ظاهر مستمند چنان در عرصه ی ورزش جهانی درخشید و توانست پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورد نشان از وجود استعدادهای نهفته در این استان است.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: ظرفیت های بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که نیاز است مسئولان دست اندر کار روی این ظرفیت ها سرمایه گذاری کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید در هر منطقه ورزش های مورد استفاده قرار گیرد که با فیزیک مردم آن منطقه سازگار باشد.
امام جمعه زاهدان با اشاره به توافقنامه آمریکا و روسیه در مساله سوریه اظهار داشت: آمریکا از این فرصت استفاده کرد تا داعشی هایی که در محاصره ارتش سوریه بودند را نجات دهد.
آیت الله سلیمانی افزود: آمریکا هیچ یک از بندهای این تفاهمنامه را رسانه ای نکرد و از انتشار آن در بین افکار عمومی جلوگیری کرد تا بتواند به اهداف شوم خود برسد.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: چگونه است که آمریکا با آن همه امکانات ماهواره ای و دوربین های پیشرفته مواضع نیروهای سوریه را بمباران کرد و باعث شد 80 نفر سرباز بی گناه کشته شوند و بعد ادعا کند که به اشتباه این کار انجام شده؛ این توجیه بسیار غلط و باورنکردنی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار