امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ولایت پذیری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آنان را در صدر وفادارترین و مقتدرترین نیروهای مسلح منطقه و جهان قرار داده است.
کد خبر: ۳۰۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 23 September 2016
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در ایرانشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به جانفشانی های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت سبب ثبات و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.
وی با بیان این که دشمنان امروز از اقتدار نیروهای مسلح ما هراس دارند افزود: هر کشوری که بخواهد مستقل باشد و زیر بار زور نرود باید نیروهای مسلح خود را تقویت کند.
وی ادامه داد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری امروز کشورمان در عرصه های مختلف به ویژه نظامی به خود کفایی رسیده به طوریکه این امر سبب ناراحتی دشمنان شده است.
امام جمعه ایرانشهر هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای بازگو کردن خاطرات و جانفشانی های رزمندگان به نسل جوان دانست و گفت: کشوری که در آن باب شهادت و جهاد باز باشد هیچ وقت سرتعظیم در مقابل دشمنان فرود نمی آورد.
به گزارش ایرنا سی و یکم شهریور سال 1359رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد که تا سال 67 ادامه یافت. 
به مناسبت بزرگداشت مجاهدت ها و ایثار رزمندگان ایران اسلامی، در تقویم رسمی کشورمان از سی و یکم شهریور تا ششم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. 
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار