امام جمعه موقت ایرانشهر با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: هفته دفاع مقدس نماد وحدت و همدلی ملت ایران در مقابل متجاوزان و عاملی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان است.
کد خبر: ۳۰۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 23 September 2016
حجت الاسلام سید عبدالحسین سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس مردم ولایت مدار کشورمان در مقابل متجاوزان مردانه ایستادند و نگذاشتند حتی وجبی از این سرزمین به دست دشمن بیفتد.
وی با تاکید بر انتقال رشادتهای ایثارگران به نسل جوان افزود: توجه به توانمندی های داخلی، باورداشتن ظرفیت های درونی انقلاب اسلامی و اتکا به توانایی و استعدادهای جوانان از دستاوردهای دفاع مقدس است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر نیز در مراسم نماز جمعه این شهرستان با تاکید بر انتقال فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار رزمندگان اسلام به نسل های بعد از دفاع مقدس گفت: انتقال این فرهنگ بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان است.
سردار حسین ظریفی اظهار داشت: حماسه دفاع مقدس پر افتخارترین مقطع از دوران کشور است که با نصرت الهی و مقاومت شجاعانه مردم به دست آمد.
وی وحدت ملی، ایمان و تبعیت از ولایت فقیه را رمز موفقیت ملت ایران در مقابل دشمنان قسم خورده این کشور دانست و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران از مزرهای اسلام در نقاط مختلف دنیا محافظت می کند.
وی بیان کرد: تجربه هشت سال دفاع مقدس به ما نشان داد که اگر به توان و نیروهای داخلی خود اعتماد کنیم در ابعاد مختلف موفق خواهیم بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار