فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: هشت سال دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را در هم شکست به طوری که آمریکا بواسطه ایران اسلامی قدرت خود را در دنیا از دست داده است.
کد خبر: ۳۰۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 23 September 2016
سرهنگ پاسدار پرویز آبسالان پس از خطبه های نماز جمعه زابل در جمع نمازگزاران با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس تنها به نیروهای مسلح تعلق ندارد بلکه متعلق به تمام ملت ایران است.
وی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن برای نابودی این انقلاب توطئه ها و اقدامات زیادی در داخل و خارج از کشور از جمله کودتا، ترور و ناامنی و در نهایت تحریک صدام دیکتاتور و رژیم بعثی عراق برای حمله به ایران انجام داد.
فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان گفت: شرق و غرب در جنگ علیه ایران با هم متحد و متعهد شدند که در نهایت پس از هشت سال دفاع قهرمانانه، ملت شجاع ایران با ایثار و از خودگذشتگی و به برکت خون پاک شهدا و ایثارگران و رهبری پیامبرگونه امام راحل به پیروزی رسید.
وی تصریح کرد: در 200 سال اخیر تنها کشوری که در جنگ یک وجب خاک خود را به دشمن واگذار نکرده ایران اسلامی بوده است.
سرهنگ آبسالان اقتدار و امنیت امروز ایران را مدیون جانفشانی شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: بنا فرموده مقام معظم رهبری دشمن با شبیخون و هجمه فرهنگی بدنبال گرفتن ایمان از جوانان ایران اسلامی است.
وی افزود: دشمنان ایران اسلامی با ایجاد 300 شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه انقلاب اسلامی ایران وارد جنگ نرم و هجمه فرهنگی شده اند.
فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان با اشاره به تشکیل و راه اندازی گروههای تکفیری از سوی حکام خودفروخته و یهودی بیان کرد: اقدامات جنایتکارانه گروههای تکفیری در هیچ یک از اصول و عقاید اسلامی نیامده و وجود ندارد.
وی تاکید کرد: تنها راه مقابله با دشمن تبعیت از رهبری است و تا پشتیبان و رهرو رهبری باشیم هیچ نگرانی از دشمن نخواهیم داشت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار