رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهوری در مراسم افتتاح مجتمع اموزشی حیات طیبه در زاهدان در جمع مسئولان، معلمان و دانش‌آموزان اظهار داشت: علاوه بر اختصاص یک ردیف بودجه برای عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان، امروز با موافقت رئیس جمهور یک ردیف بودجه ویژه برای توسعه این استان اختصاص می یابد.
کد خبر: ۳۰۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 24 September 2016
محمد باقر نوبخت گفت: مسئولین کشور توجه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان دارند و با وجود بعد مسافت فراوان این استان تا پایتخت، همواره از سیستان و بلوچستان به عنوان یک استان مهم در کشور یاد می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به سفر قبل خود به منطقه سیستان، گفت: پس از سفر قبلی خود به سیستان و بلوچستان و بررسی مشکلات مردم سیستان، مشکلات ریزگردها و گرد و خاک مداوم در سیستان و شرایط مردم این منطقه را برای رئیس جمهور بازگو کردم، که پس از سخنانم آقای روحانی به شدت منقلب شد.

وی با بیان اینکه امروز رقابت بین کشورها بر پایه توسعه یافتگی شکل می‌گیرد، بیان داشت: آموزش، بهداشت و درمان و مسائل اقتصادی از جمله محورهای مهم توسعه یافتگی است و باید در این زمینه‌ها نهایت استفاده از پتانسیل‌های موجود انجام شود.

نوبخت با اشاره به رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: عمران و آبادانی کشوری روحیه‌ای مانند روحیه شهدای دفاع مقدس نیاز دارد و در صورت بهره‌گیری از این روحیه می‌توان با خلق حماسه‌ای بزرگ ارتقای کشور را رقم زد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن، اظهار داشت: این طرح گامی مهمی در راستای خدمت‌رسانی به ملت ایران است و مردم باید جهت همکاری با دولت جهت بهبود خدمت‌رسانی آمار صحیحی به آمارگیران ارائه کنند

به گزارش ایسنا، با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی مجتمع بزرگ آموزشی دخترانه "حیات طیبه" زاهدان صبح امروز با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال و زیربنایی بالغ بر 10 هزار و 200 مترمربع افتتاح شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار