فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: ماموران پلیس در چند روز گذشته هفت سارق حرفه ای با 9 فقره سرقت منزل، موتورسیکلت و غیره را در این شهرستان دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی دادند.
کد خبر: ۳۰۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 25 September 2016
سرهنگ محمد نوربخش اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ نظم و آرامش جامعه در چابهار به شدت با مخلان امنیت و سارقان مسلح و حرفه ای برخورد می کند.
وی افزود: دستگیری سارقان یادشده نیز در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت شهروندان انجام شده تا مردم و سرمایه گذاران بدون هیچگونه دغدغه ای در تنها بندر اقیانوسی کشور بتوانند فعالیت داشته باشند.
وی بیان کرد: همچنین در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از پنج دستگاه خودرو افزون بر 280 میلیون ریال انواع کالا کشف و ضبط و در این رابطه پنج نفر متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از شهروندان خواست به منظور ایجاد امنیت لازم و دستگیری سارقان و مخلان امنیت با پلیس همکاری داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک محل زندگی و محیط کار را به پلیس 110 گزارش کنند.
سرهنگ نوربخش افزود: همکاری مردم می تواند موجب موفقیت بیشتر پلیس در انجام وظایف محوله و ارتقای امنیت اجتماعی شود.
وی گفت: پلیس با اقدامات لازم و گشت های شبانه روزی در تلاش است تا تمامی عوامل سرقت های مسلحانه و حرفه ای چابهار را دستگیر و به سزای اعمالشان برساند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار