قیصر قادری دانش‌آموز دبستان ادیب روستای خیرآباد بمپور که توسط معلمش مورد تنبیه بدنی قرار گرفته بود به دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان ایران ایرانشهر بستری شد و تحت درمان قرار گرفت.
کد خبر: ۳۱۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 14 October 2016
قیصر قادری دانش‌آموز پایه پنجم دبستان ادیب روستای خیراباد بمپور که توسط معلمش مورد تنبیه بدنی شدید قرارگرفته بود به دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان ایران ایرانشهر بستری شد و تحت درمان قرار گرفت.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان از تنبیه معلم مربوطه خبر داد.

غلامرضا باقری با بیان اینکه این اقدام کار زننده و خارج از عطوفت بوده‌است، گفت: تمام مراحل قانونی این موضوع در حال پیگیری است و معلم خاطی به واحد تخلفات آموزش و پرورش استان معرفی شده است. 

این مسؤول ادامه داد: آموزش و پرورش در برخورد با این‌گونه موارد و مسببین تنبیه بدنی دانش‌آموزان سخت برخورد می‌کند چرا که این عمل زشت باعث زیر سؤال رفتن شخصیت فرهنگیان دلسوز و پرتلاش و دانش آموزان می‌شود.

وی بیان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز دستور داده‌اند این تخلف به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی شود و برخورد لازم با مدیر مربوطه به عنوان کسی که باید نظارت بر امر تربیت دانش اموزان می‌داشت و معلم خاطی به عنوان مسبب، صورت بگیرد.

باقری با بیان اینکه این حادثه در روز یکشنبه 18 مهرماه جاری رخ داده و هنوز این دانش‌آموز در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد، افزود: یک تیم از آموزش و پرورش به عیادت این دانش‌آموز رفته و بحث درمان آن را نیز به طور ویژه پیگیری می‌کنند.
تنبیه بدنی دانش‌آموز بمپوری را روانه بیمارستان کرد +عکس
تنبیه بدنی دانش‌آموز بمپوری را روانه بیمارستان کرد +عکس
تنبیه بدنی دانش‌آموز بمپوری را روانه بیمارستان کرد +عکس

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کیان ملایری نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
خوشی زده زیر دل این فرهنگی بی فرهنگ من هر روز خدا تعطیل بودم اینکا رو میکردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
باید مینوشتید بچه چکارکرده.شاید حقش بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
مسولین محترم فکری به حال بعضی ازمدارس دولتی سطح شهر بکنند (مخصوصا مقطع دبستان)علیرغم اینکه از سوی مسوولین محترم بالا تاکید میشود بابت ثبت نام حق گرفتن وجهی را ندارند به عناوین مختلف هنگام ثبت نام اولیه مبالغ زیادی ازدانش اموزان دریافت می شود که خیلی از دانش اموزان توان پرداخت انرا ندارندکه یاباید قرض کرده یا ناچارا از تحصیل باز بماننددانش اموزان را اجبار به اوردن فرمهای مخصوص وگران قیمت وفروشگاههای خاصی که به هرقیمت دلخواه عرضه بکند باز درطی ماه به بهانه های مختلف دیگر مثلا بیمه (که نباید اجباری باشد) یاتامین لوازم مدرسه دانش اموزان اجبار به اوردن پول میشوندوگاها اگر تاخیر کنند تنبیه بدنی میشوند با توجه به مشکلات فوق مسولین نظارتی محترم اداره کل بررسی نامحسوسی از مدارس دولتی مخصوصا مدارس حاشیه شهر داشته باشند تاجلوی این ظلمها گرفته شده وپیش خداوند متعال مسول نباشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار