کد خبر: ۳۱۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲ 14 October 2016
فرمانده مرزبانی کشور گفت: در مرزهای غرب کشور طی مدت اخیر 12 تروریست به درک واصل شدند و در مرزهای شرقی نیز در ماه رمضان سه تروریست زنده دستگیر شدند که اطلاعات بسیار خوبی در اختیار ما قرار دادند.
سردار قاسم رضایی گفت: به واسطه رشادت‌های نیروهای امنیتی و مرزبانی امروز امنیت بسیار خوبی در مرزهای کشور برقرار است.

سردار رضایی با بیان اینکه سیستان وبلوچستان جزو بهترین استان‌هایی است که با مرکزیت نظام همگرایی داشته و واگرایی با مرکز در این منطقه امکان ندارد، گفت: اگر هر مسئولی در این منطقه می‌آید و می‌درخشد و عملکرد مطلوب دارد، به واسطه تدین و همراهی مردم با اوست.

سردار رضایی با اشاره به اینکه وحدتی که بین مسئولان این منطقه است زبانزد است، گفت: مردم سیستان و بلوچستان بی‌توقع‌ترین مردم در این منطقه هستند که در دوران تبعید حضرت آقا، ایشان را به نحوه شایسته میزبان بوده‌اند.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: امروز در شرق این استان در کشورهای مختلف ناامنی می‌بینیم، اما این استان آرامش دارد که به واسطه رشادت مرزبان مسئولان و مردم است.

این مسؤول با بیان اینکه به برکت خون شهدا و تحمل سختی‌های خانواده‌های شهدا و جانبازان این امنیت مطلوب را داریم، گفت: در این استان عطر شهدا پیچیده که نمی‌گذارد توطئه‌ها قد علم کند، این استان یک سرمایه است.

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه در کشورهای همسایه این استان بی‌ثابتی موج می‌زند، اما در استان امنیت موج می‌زند، ادامه داد: فرمانده قرارگاه قدس که از یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، در این منطقه رسالت الهی دارند.

سردار رضایی تاکید کرد: با امنیت به وجود آمده همه جای ایران، همه جای این استان آماده هرگونه سرمایه‌گذاری است.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: همدلی دستگاه امنیتی و قضایی در کنار مرزبانی و انتظامی مثال‌زدنی است و هر کدام بنا به وظایفی که دارند، منطقه را رصد می‌کنند.

سردار رضایی با بیان اینکه سران طوایف، علما، عشایر و مرزنشینان همه و همه در تحکیم وحدت در این استان جایگاه دارند، بیان کرد: غده سرطانی داعش به منطقه پاکستان رخنه کرده که نیاز است ما هم هوشیار باشیم، شیعه و سنی هم نمیشناسد اینها با شیعه و سنی و ادیان و خدا مخالف بوده و فرزندان خلف شیطان هستند.

دستگیری 3 تروریست در ماه مبارک رمضان

سردار رضایی افزود: آمریکا و صهیونیست فرزندان شیطان هستند و داعش را هم خودشان پرورش دادند و امروز می‌بینیم که این غده سرطانی بخشی از کشورها را گرفتار کرده است، اما با مدیریت پیامبر گونه مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی در امنیت کامل است و توطئه‌های آنها دشمنان نیز در حال خنثی شدن است.

وی با اشاره به اینکه در مرزهای غرب کشور طی چند روز اخیر 12 تروریست به درک واصل شدند، افزود: این تروریست‌ها در شرایطی به هلاکت رسیدند که ما هیچگونه تلفاتی ندادیم که این به واسطه لطف خداوند است.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: در ماه رمضان سه تروریست با مغزهای کاملا شستشو داده شده که با هدف نا امن کردن منطقه از کرمان وارد مرزهای شرقی شدند که در فاصله یک افطار تا سحر توسط مرزداران ما دستگیر شدند.

این مسؤول ادامه داد: این تروریست‌ها خود اعتراف کرده و پشت صحنه را تشریح کردند و گفتند که دست آمریکا در کار است، از این سه تروریست یکی پاکستانی و دو نفر ایرانی بودند.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به ماه محرم، اضافه کرد: نگاه ما در ایران اسلامی، نگاه عاشورایی است و تا زمانی که این نگاه در کشور حاکم باشد، شکست‌ناپذیر خواهیم بود.

رضایی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی علاوه بر تامین امنیت ایران، برای تامین امنیت مردم مظلوم در جای جای دنیا حضور دارد و هر جا تکلیف باشد از سوریه گرفته تا یمن و عراق حضور پیدا می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
قابل توجه سرداران عزیز که تازه به این موضوع پی برده اند عزیزانم پاکستان مادر دائش است دائش در پاکستان ساخته و پرداخته شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار