امام جمعه زابل : آیا عقب افتادن حقوق کارگر شهرداری توهین نیست؟
حجت الاسلام و المسلمین کیخا امام جمعه زابل در ادامه بخوبی به استاندار و دیگر مدیران استانی یادآور شد که دوره حاشیه امن خبری گذشته است و مردم و جوانان ما مطالبه گراند و با سروصدا خسته نمی شوند ، بلکه بر انگیزه شان افزوده می شود و به فرمایش پدر مهربانشان رهبر عزیزشان مطالبه گراند ، چون سرنوشت منطقه خودشان دست خودشان است و نسبت به تنگه اُحُد بی تفاوت نیستند .
کد خبر: ۳۱۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 14 October 2016
تابناک سیستان و بلوچستان : در هفته گذشته و پس از خطبه های نماز جمعه زابل که مسائلی بصورت شفاف و صریح از سوی امام جمعه زابل درخصوص مرز بیان شد , اظهار نظرات فراوانی بیان شد و همه منتظر بودند که امام جمعه زابل این هفته چه پاسخی در مقابل آن سخنان که از سوی استاندار و دیگر دولتمردان بیان شد چه میباشد.
همانگونه که انتظار میرفت بازهم تریبون نماز جمعه زابل محلی شد برای بیان مطالبات برحق مردم سیستان و سوالات و مطالبات مردم از آن بیان و به سخنان استاندار نیز پاسخی شفاف و صریح داده شد.
مصادیق ظلم به مردم از سوی مسئولین
به گزارش تابناک امام جمعه زابل این هفته همانگونه که انتظار می رفت مصادیق ظلم به مردم را برشمرد و گفت : سوء مدیریت یک نحوه ظلم است ، چه عامدانه و چه عالمانه ، اگر صُحبت از ظلم یک مسئول به افـراد مطرح می شود این نه اینکه حتماً خیانتی یا جنایتی مرتکب شده است ، بلکه سوء مدیریت یک نوع ظلم است چه عامدانه و چه عالمانه باشد  .

اگر معلم ، تدریس بلد نباشد بداند یا نداند در حق دانش آموز ظلم کرده است ؛ اگـر فرمانده میدان جنگ ، کارش را بلد نباشد و باعث از بین رفتن نیروهایش شود آن فرمانده ظلم کـرده است و اگر مسئولی سوء مدیریت داشته باشد ، عامدانه و عالمانه یک نحوه ظلم است ، ما گفتیم تا عیوب برطرف شود و سازکـارها تصحیح گـردد .

برای رضای خدا مشکلات را حل کنید / وعده ها چی شد ؟

امام جمعه زابل در ادامه با یادآوری وعده های برزمین مانده دولتمردان خطاب به استان و دیگر مدیران استانی گفت : استاندار محترم با معاونین شان ، نمایندگان استان و منطقه بخصوص فرمانداران بنشینند برای خدا مشکلات را حل کنند .

چه شد بازارچه مرزی ؟ که قرار بود منطقه را متحول کند  ؟   چه شد تجارت چمدانی و پاس مرزی ؟  چی شد منظقه آزاد ؟؟

چرا بعد از ثبت جهانی شدن شهر سوخته  تحولی در صنعت گـردشگـری و جذب توریست دیده نمی شود ؟ چرا آزاد راه زابل ـ زاهدان تکمیل نشد ؟

زمانی از امنیت راهها سخن می گویید که درهمان روزها تصادفات مرگبار داشته ایم
امام جمعه شجاع زابل در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به سخنان چند روز قبل استاندار درخصوص هزینه بالا جهت امنیت راهها گفت : در زمانی از امنیت راه ها در استان صحبت می کنید که در همان هفته تصادف مرگبار داشتیم .
اگر تذکر به مدیری توهین است , آیا عقب افتادن حقوق کارگر شهرداری توهین نیست ؟

اگر از کم کـاری و سوء مدیریت مسئولینی که بارها بطـور عـام تذکـر داده شده انـد صحبت شود آیا اهانت به شخصیت شان است ؟

امام جمعه زابل مجدد درخصوص سرنوشت بیست میلیارد تومان درآمد بازارچه مرزی سیستان گفت :  ما نگفته ایم بدون هماهنگی ۲۰ میلیارد تومان درآمد مرز را برداریم ، گفتیم با نمایندگان جلسه گرفته شود و این موضوع بصورت قانون مصوب گردد .

از کم کـاری و سوء مدیریت مسئولینی که بارها بطـور عـام تذکـر داده شده انـد صحبت اگر شود آیا اهانت به شخصیت شان است ؟ آیا شرمندگـی کارگـر شهرداری که چند ماهه حقوق نگرفته ، اهانت نیست ؟ اشک چشم مَرد جلوی همسر  و بچه هایش ، بی احترامی به شخص و شخصیت نیست ؟

ما عرض می کنیم تا اطلاع ثانوی از درآمد مرز کمک به شهرداری شود که از نعمت ارزش افزوده املاک بهره مند نیست ، از نعمت پروانه ساخت و سـاز بهره مند نیست و ملکی جهت فروش ندارد .

میگوییم قراردادی نوشته شود که از پول فروش آب چاه نیمه که سازمان آب زاهدان بهره مند  می شود شهرستان های شمال استان هم بهره مند شوند از همین آبی که به وسیله ارزش افزوده ی املاک ، شهرداری زاهدان متحول شده است .

ما دوشادوش همه مسئولین عزیز هستیم

ما در خدمت همه مسئولین عزیز هستیم ، دوشادوش استاندار محترم که زحمت می کشند ، دوشادوش نمایندگان مجلس اعم از نمایندگان منظقه و استان ، دوشادوش فرمانداران محترم و همه مسئولین حرکت می کنیم ، دست همه را می فشاریم و همه ی ما سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم .


دوره  حاشیه امن خبری سیستان گذشت ، مسئولین متوجه باشند

حجت الاسلام و المسلمین کیخا امام جمعه زابل در ادامه بخوبی به استاندار و دیگر مدیران استانی یادآور شد که دوره حاشیه امن خبری گذشته است و مردم  و جوانان ما مطالبه گراند و با سروصدا خسته نمی شوند ، بلکه بر انگیزه شان افزوده می شود و به فرمایش پدر مهربانشان رهبر عزیزشان مطالبه گراند ، چون سرنوشت منطقه خودشان دست خودشان است و نسبت به تنگه اُحُد بی تفاوت نیستند .

رسانه های ما بیدار و با چشم ریز بین و نقّادانه ، خودشان را در خدمت تعالی و پیشرفت نظام اسلامی وقف کردند و از تنگه ی اُحُد ایران اسلامی با جان  و دل حفاظت می کنند .

دوره ی حاشیه امن خبری سیستان گذشت ، مسئولین متوجه باشند ما دوشادوشان حرکت می کنیم و مثل برادر در کنارشان هستیم ، کار ببینیم تشویق ، تقدیر و تشکر و اگر کمکاری و بی توجهی ببینیم تذکر ، اعتراض و پی گیر هستیم

 
گزارش : هانیه اشکانی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
احسنت و خدا قوت به صدا و حنجره رسای مردم مظلوم سیستان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
دو رکعت نماز در پاسخ به سخنان استاندار سیستان و بلوچستان !!؟؟؟ این تیتر یعنی چه بی سواد
محمد علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
موقعی نماینده محترم استان میفرماید که بحث منطقه ازادزابل در شورای اقتصاد حل شده وطرح جهت پیوست نقشه منطقه مورد نظر به دولت برگشت شده وسی روز ه جهت بررسی وتصویب برگشت نشده ولی متعاقب ان کلی صحبت از مضرات مناطق ازاد میکند ومیفرمای که همه مناطق ازاد سودی بر کشور نداشته باعث تعطیلی صنعت بیکاری کارگران و وارد کردن اجناس بنجل گردیده وبا همین مظامین وانتقادات بدتر وقتی که نماینده خود استان مخالف مناطق ازادع انتظار دارید. منطقه ازاد برای زابل بتصویب برسه انشاالله این طور بشه
محمد علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
عزیز برادر متن خبر دورکعت برای شما چه مشکلی داره برو خبرش را بخون و برای حل مشکل شهرمان نظر بده خدا خیر به ایشان بده که خبررا گذاشتند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
افرین به این شجاعت
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
خدا خیرت بده اقای کیخا خودت خدایش صدتا نماینده مجلس رو حریفی درود خدا حفظت کنه
سیستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
یک دست صدا ندار برادر عزیز کیخا باید گوش شنوایی باشد که سخنان شما رو آویزه گوش خود قرار دهند ... به امان خدا
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
احسنت به آقاي كيخا.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار