فرمانده انتظامي استان، تحکيم وحدت، اخوت و هم افزايي مشترک بين اقشار مختلف جامعه و دستگاه ها را لازمه حفظ وحدت خواند.
کد خبر: ۳۱۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 15 October 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار حسين رحيمي در ديدار با فرمانده جديد مرزباني استان سيستان وبلوچستان گفت: مرزهاي استان سيستان و بلوچستان به دليل همجواري با دو کشور بي ثبات منطقه، توليد و حمل مواد مخدر و قاچاق اتباع بيگانه غيرمجاز، از اهميت بسيار ويژه اي برخوردار مي باشد که همواره مورد طمع همه دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده است.

وي افزود: امروز با اشراف اطلاعاتي مأموران مرزباني، انتظامي، سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) امنيت حاکم بر اين منطقه بسيار مطلوب است و مشکل خاصي را در اين استان شاهد نيستيم.

سردار رحيمي در بخشي ديگري از سخنان خود اظهار داشت: آنچه را که ما براي حفظ امنيت دنبال مي کنيم، تحکيم وحدت، اخوت و هم افزايي مشترک است و در اين حوزه بيشترين تمرکز بر همکاران مرزباني مي باشد.

اين مقام ارشد انتظامي وحدت را رمز پيروزي خواند و گفت: با وحدت رويه و استفاده از ظرفيت هاي درون و برون سازماني مي توانيم امنيت جامعه را ارتقاء دهيم.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان تصريح کرد: ما براي حفظ امنيت پايدار جامعه از توان همه اقشار جامعه، به ويژه ريش سفيدان، سران طوايف و روحانيون اهل تشيع و تسنن استفاده مي کنيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار