سيستان و بلوچستان – فرمانده انتظامي شهرستان چابهار با بيان اينکه اين شهرستان قطب صنعتي و گردشگري کشور مي باشد، امنيت را بستر ساز توسعه اقتصادي و گردشگري عنوان کرد.
کد خبر: ۳۱۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 15 October 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامي شهرستان چابهار در ديدار با مدير عامل منطقه آزاد تجاري و صنعتي چابهار، اظهار کرد : امنيت موجود در کشور نعمت و موهبت الهي است و همه انسان ها نيازمند احساس امنيت هستند از اين رو توجه به ارتقاء احساس امنيت شهروندان و جامعه از وظايف خطير پليس است.

وي افزود: امنيت بستر ساز توسعه همه جانبه از جمله توسعه اقتصادي و گردشگري مي باشد و از آنجا که شهرستان چابهار قطب صنعتي و گردشگري کشور مي باشد، امنيت و ارتقاء احساس امنيت نقش بسزايي در سرمايه گذاري و رونق اقتصادي و گردشگري شهرستان چابهار دارد.

سرهنگ " نوربخش" به مشارکت مردم و تعامل شهروندان با پليس اشاره کرد و گفت: هرچه اين پيوند و تعامل محکم تر و قويتر باشد، امنيت پايدار تر و ملموس ترخواهد بود.

نقش بي بديل نيروي انتظامي در ارتقاء امنيت

در ادامه اين ديدار، دکتر "کردي " مدير عامل منطقه آزاد تجاري و صنعتي چابهار ضمن تقدير از عملکرد مطلوب پليس در برقراري امنيت، بيان کرد : پيشرفت و توسعه در گرو احساس آرامش رواني و امنيت اجتماعي است که در اين رابطه پليس با اقتدار مسئوليت خطير خود را انجام مي دهد و لازم است که تمامي نهادها و آحاد شهروندان همگام و در کنار پليس نقش اساسي خود را در راستاي ايجاد امنيت ايفا کنند.

وي گفت : آرامش و امنيت كنوني جامعه مرهون تلاش و ايثارگري پليس و ساير نيروهاي مسلح مي باشد که با نثار جان خود و فداکاري و حفظ وحدت در برابر توطئه هاي ايادي استکبار، از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دفاع و پاسداري مي کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار