فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: افرادی که با ایجاد وبلاگ اجتماعی اقدام به انتشار اخبار کذب و پخش تصاویری از گروهک های تروریستی - تکفیری می کردند در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۱۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 16 October 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت با توجه به دریافت گزارشی مبنی بر اینکه افرادی با ایجاد وبلاگ ضمن اقدام به انتشار اخبار کذب و تصاویری از گروهک های تروریستی - تکفیری به همراه پرچم آنان، باعث ناامن جلوه دادن کشور به قصد ایجاد جو روانی منفی می کردند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با بررسی های تخصصی انجام گرفته از سوی کارشناسان مبارزه با جرایم سایبری، 2 متهم مورد نظر شناسایی و به پلیس فتا احضار شدند.
وی ادامه داد: متهمان مورد نظر پس از اینکه با شواهد و مستندات محکم کارآگاهان پلس فتا مواجه شدند به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.
وی افزود: تجهیزات مورد استفاده آنها شامل گوشی تلفن همراه و سیم کارت، 2 دستگاه کیس رایانه و یک هارد اکسترنال کشف و ضبط شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: پلیس فتا همواره با رصد دقیق هرگونه موارد غیر قانونی و خلاف مقررات در فضای مجازی، اجازه هیچ گونه قانون شکنی و قانون گریزی را به متخلفان نمی دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار