فرماندار شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: از ویژگی ها و شاخص های ارزشمند در عزاداری های محرم امسال تقویت وحدت شیعه و سنی بود.
کد خبر: ۳۱۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۶ 17 October 2016
محمداکبر چاکرزهی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در آیین های خاص محرم و تلاش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و پرسنل شهرداری و هلال احمر و اورژانس و غیره برای تامین امنیت و خدمات دهی به عزاداران حسینی اظهار داشت: مردمان مسلمان و مرزدار خاش در عزاداریها به شیوه های خاص محلی و سنتی ارادت شان را نسبت به خاندان پیامبر اسلام (ص) نشان دادند.
وی بیان کرد: شیعیان با سینه زدن و پوشش سیاه و آیین های سوگواری و اهل سنت نیز با کمک به تامین امنیت عزاداران و خدمات دهی یاد شهیدان کربلا را گرامی داشتند.
رئیس شورای تامین شهرستان خاش ادامه داد: جامعه خاش با داشتن مردمانی ارزشمند و متحد، آگاه و بصیر و وفادار به ارزشهای اسلامی و انقلابی به عزتمندی کشور می اندیشند.
چاکرزهی اظهار داشت: امنیت در شهرستان خاش با همکاری و مشارکت مردم و تعامل نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی و حمایتهای دستگاه قضایی در شرایط مطلوبی قرار دارد.
وی گفت: دولت تلاش می کند خدمات شایسته ای را به مردمان این خطه ارائه دهد و قطعا هدف گذاری های دولت آبادانی و توسعه همه جانبه منطقه است.
چاکرزهی افزود: مشارکت مردم در عرصه های ملی و مذهبی و تلاش برای یاری رسانی به دولت امید و نشاط را در جامعه خاش تقویت کرده لذا این امر وظیفه دولت را برای خدمت رسانی سنگین تر کرده است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار