فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در جمع فرماندهان انتظامی استان
فرمانده انتظامي استان، بصيرت برگرفته از ولايت را چراغ راه هدايت در عصر کنوني خواند و گفت: بصيرت و آگاهي توام با علم، بالندگي و تعالي سازماني را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۱۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴ 17 October 2016
بصيرت چراغ راه هدايت است 
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار حسين رحيمي در جلسه شوراي رشد و تعالي فرماندهي انتظامي سيستان وبلوچستان گفت: انقلاب اسلامي ما يک انقلاب عقيدتي و ديني برخواسته از نهضت عاشوراي حسيني و برگرفته از مفاهيم و مضامين اسلامي است که پايه هاي اصلي آن، اسلام و آموزه هاي ديني، هدايت مدبرانه و شجاعانه امام خميني(ره) و همراهي مردم بود.

وي پاسداري از ارزش هاي اسلام، قرآن و آموزه هاي ديني را وجه تمايز نيروهاي مسلح ما، نسبت به نيروهاي مسلح ساير کشورها عنوان کرد.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي پس از شکل گيري با سختي هاي زيادي از جمله، ترور شخصيت هاي ديني و مذهبي، جنگ تحميلي و ساير توطئه ها روبرو بود، تصريح کرد: وجود بصيرت و جهان بيني برگرفته از اسلام و تحت رهبري ولايت ،همواره توطئه هاي دشمن بر عليه کشور را خنثي کرده است.

سردار رحيمي، داشتن بصيرت و روشن ضميري ويژه را از مهمترين خصايص نيروهاي متولي حفاظت از ارزش هاي نظام اسلامي خواند و اظهار داشت: بصيرت برگرفته از ولايت، چراغ راه هدايت در عصر کنوني است.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان، تربيت مديران و کارکنان بصير و آگاه و معتقد را يک امر ضروري عنوان کرد و گفت: بصيرت و آگاهي توام با علم؛ بالندگي و تعالي سازماني را به همراه خواهد داشت.

اين مقام ارشد انتظامي به توطئه ها و اقدامات کوردلانه دشمنان بر عليه انقلاب اسلامي اشاره و تصريح کرد: مقابله با دشمنان نياز به داشتن نيروهاي با بصيرت و انقلابي دارد و بايد تلاش کنيم از هر فرصتي براي توسعه اين روحيه در ناجا استفاده حداکثري داشته باشيم.

فرمانده انتظامي استان سيستان وبلوچستان در پايان اين جلسه از همه همکاران سخت کوش در مجموعه نيروي انتظامي که براي برقراري نظم و امنيت هيئت هاي عزاداري و مجالس عزاي امام حسين (ع) تلاش مي کنند قدرداني کرد و توفيق روز افزون از درگاه خداوند را براي آنان خواستار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار