مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: فروشنده مواد سوختی در ایرانشهر که به عرضه خارج از شبکه سوخت اقدام می‌کرد، به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.
کد خبر: ۳۱۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 21 October 2016
سیدمتضی مدنی فدکی در جلسه شورای اداری تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در زاهدان، اظهار داشت: در پی شکایت فردی از یک فروشندگی مواد نفتی در ایرانشهر مبنی بر عرضه خارج از شبکه و کم‌فروشی سوخت و ارائه گزارش اداره صنعت و معدن ایرانشهر، پرونده‌ای تشکیل و برای بررسی به شعبه بدوی تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس پرونده تشکیل شده فرد متخلف متهم به عرضه خارج از شبکه هزار و 670 لیتر گازوئیل و کم‌فروشی این سوخت شده بود.

وی عنوان کرد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده متهم مذکور احضار و اظهارات و دفاعیات وی اخذ شد و با توجه به عدم ارائه اسناد و مدارک لازم برای اثبات این موضوع که نامبرده مواد سوختی را تحویل شاکی داده و نبود هیچ رسیدی مبنی بر تحویل سوخت توسط متهم و سایر دلایل و مدارک قانونی بدهکار بودن متهم و اتهامات وارده محرز شد.

مدنی فدکی ادامه داد: در پی محرز شدن تخلف، شعبه طبق قانون متهم را علاوه بر الزام به عرضه کالا در شبکه به پرداخت یک میلیارد و 604 میلیون و 348 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت و 218 میلیون و 350 هزار ریال جبران خسارت وارده به شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در 19 شهرستان سطح استان آمادگی کامل دارند تا بلافاصله پس از دریافت گزارشات مردمی در خصوص هرگونه تخلف از جمله کم‌فروشی و گرام فروشی اقدامات لازم را در خصوص برخورد با متهمان انجام دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار