کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از روز شنبه، اول آبان‌ماه تا اواخر هفته آینده صبح‌ها وزش باد نسبتاً شدید با سرعتی حدود ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر در ساعت منطقه سیستان را فرا می‌گیرد.
کد خبر: ۳۱۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 21 October 2016
علی ملاشاهی اظهار داشت: روز گذشته بیشترین سرعت وزش باد در زابل به 54 کیلومتر در ساعت رسید و میزان غلظت غبار در هوای این شهرستان 157 میکروگرم در مترمکعب شد.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز هم وزش باد نسبتاً شدید در منطقه سیستان ادامه دارد و از عصر امروز تا صبح شنبه سرعت باد به تدریج کاهش می‌یابد، اما مجدد از روز شنبه، اول آبان‌ماه تا اواخر هفته آینده صبح‌ها وزش باد نسبتاً شدید با سرعتی حدود 50 تا 60 کیلومتر در ساعت منطقه سیستان را فرا می‌گیرد.

وی افزود: طی این مدت در مرز شرقی استان نیز وزش باد متوسط انتظار می‌رود و در سایر نقاط استان شرایط جوی پایداری حاکم خواهد بود.

ملاشاهی گفت: در 10 روز آینده بارشی درسطح استان نداریم و کاهش تدریجی دمای هوا هفته آینده در سطح استان تداوم دارد به طوری که هفته آینده نسبت به هفته جاری هوا سردتر می‌شود.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته زاهدان با کمینه دمای 9 درجه سانتی‌گراد خنکترین شهرستان سیستان و بلوچستان و قصرقند با بیشینه دمای 40 درجه سانتی‌گراد گرمترین شهرستان استان و کشور بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار