به مناسبت هفته تربیت‌بدنی با برگزاری مراسمی هیأت‌های ورزشی برتر ایرانشهر تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۱۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 21 October 2016
مشب نشست صمیمی، ورزشکاران با محوریت ورزش بانوان به مناسب هفته تربیت بدنی و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر و جمعی از جوانان و مشاوران جوان در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار ایرانشهر در این جلسه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشت: از خصوصیات بارز یک ورزشکار جوانمردی، صداقت، شجاعت و دلیرمردی است.

نبی‌بخش داودی افزود: کارگروه ورزش بانوان فعالتر شکل گیرد و در هر فصل یک جلسه با نتیجه مناسب داشته باشیم.

این مسؤول ادامه داد: جامعه‌ای در مسیر سلامت و پویایی گام برمی‌دارد که زنان در سرنوشت جامعه خود بیشتر احساس مسئولیت کنند، پس شایسته است به این قشر توجه ویژه شود تا شاهد جامعه‌ای بهتر و توسعه‌یافته‌تر باشیم.

داودی در ادامه با اشاره به امکانات فرهنگی و ورزشی شهرستان از جوانان خواست: از امکانات موجود و اوقات فراغت خود به خوبی استفاده کنند و تلاش کنند تا شخصیت سیاسی و اجتماعی خود را رشد و شکوفا دهند.

به گزارش فارس، ابراهیم پرویزپور مشاور امور جوانان، نسرین برهانزهی به نمایندگی از بانوان و رقیه ایرندگانی مشاور امور بانوان فرمانداری، موانع، راهکارها و راه‎های پیشرفت ورزش بانوان شهرستان ایرانشهر را بیان و هر یک اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را تشریح کردند.

در پایان از طرف اداره ورزش و جوانان به هیأت‌های ورزشی برتر هدایایی اهدا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار