مرکز یادگیری شهدای وحدت مستقر در زندان مرکزی زاهدان با حضور مسئولانی از آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و زندان مرکزی زاهدان افتتاح شد.
کد خبر: ۳۱۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 28 October 2016
محمد سنجرانی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آیین افتتاح مرکز یادگیری شهدای وحدت مستقر در زندان مرکزی زاهدان گفت: مرکز جامع یادگیری به عنوان پایگاه دانایی است که در آن با توجه به نیازهای افراد آموزش هایی به افراد بی سواد، کم سواد و حتی با سواد داده می شود .

وی گفت: آموزش مهارت های اساسی زندگی، مهارت های اجتماعی، حقوق شهروندی، اطلاع رسانی و آگاهی سازی، آموزشهای حرفه ای و درآمد زایی از اهداف این مرکز در زندان مرکزی زاهدان است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان و همچنین رئیس اداره سوادآموزی ناحیه ۲ بیان کرد: آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان آمادگی کامل جهت هر گونه همکاری با اداره زندان مرکزی زاهدان در جهت آموزش زندانیان را دارد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: راه اندازی مرکز جامع یادگیری مصوبه هیات دولت است و انتظار می رود تمامی دستگاه ها مشارکت فعال با آن داشته باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم مرکز یادگیری شهدای وحدت مستقر در زندان زاهدان افتتاح و همچنین از نمایشگاه دست ساخته ها و کلاسهای آموزشی مددجویان و اقدامات انجام شده در داخل زندان بازدید به عمل آمد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار