کد خبر: ۳۲۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 07 November 2016
یونس دهمرده : از تاریخ باید درس گرفت ، برخورد انقلابی حلقه مفقوده عملکرد نمایندگان : مجلسی که نفت را ملی کرد و نحوه برخورد آن با نخست وزیر وقت ، حکایتیست که باید مورد توجه وکلای مردم سیستان درمجلس شورای اسلامی قرار گیرد.


معماي شاه :  رزم آرا (نخست وزیر وقت )در حال سخنراني درمجلس بود و توجيحاتي را بر مشكلات كشور و دلایلی را بر عدم پیگیری مساله ملی شدن نفت بيان ميكرد كه مورد گلايه و اعتراض دکتر مصدق و دیگر نمايندگان واقع شد و درنهايت رزم آرا را از مجلس بيرون انداختند و دست آخر هم مصدق نخست وزیر و نفت ملی شد.

رزم آرا و تیم مدیریتی تحت مدیریت وی ، از جمله دلایل عقب افتادن ملی شدن صنعت نفت بودند و تا برکنار نشدند و برخورد انقلابی با آنان صورت نگرفت ، تغییری در وضعیت کشور هم ایجاد نشد و کار بزرگی نیز صورت نگرفت.

به نظر ميرسد حال نیز وقت آن رسيده  كه نمايندگان سيستان ، زماني كه با توجيحات نادرست از سوي برخی مسئولين دولتي مواجه می شوند ، برخورد انقلابی  را مدنظر داشته باشند تا شايد پس از آن و تغییر در نگرش ها و نحوه مدیریت ها ، تغییرات بزرگ در منطقه را شاهد باشیم .

آری ، وقت آن رسیده که در جلسه ای رسمی که رئیس جمهور ، وزیر یا استاندار درحال سخنرانیست ، به شرایط معترض شد تا شاید سختی این همه مشکل را لمس کنند و تلاشی برای رفع آن صورت گیرد.

فراموش نکنیم که نطق های آتشین ، نامه های صریح و بی پرده ، جلسات ، رفت و شد ها ، در ادوار گذشته مجلس نیز وجود داشته و نتیجه ای که باید ، حاصل نشده است . برخوردهای انقلابی، حلقه مفقوده این همه اقدام مثبت بوده  و تلف کردن وقت بیش ازاین جایز نیست.


برای نمونه ، کار و تلاش ، بازدید ، سخنرانی ، نامه نگاری ها ، در کنار مدیر ارشد استانی که تفکر و  تاکیدش براین است که کارهای بزرگی صورت گرفته و تغییرات بسیاری انجام شده ، در صورتی که مردم هیچ تغییری را احساس نمی کنند و وضع زندگی آنان در روستاهای بزرگ ( زابل ، زهک ، دوست محمد ، محمد آباد ، ادیمی) ، روز به روز بدتر از قبل شده  ، تنها وقت تلف کردن و هدر دادن انرژی و البته امید مردم است.


امید است بزودی یا شاهد تغییر در نگرش مدیران و یا تغییر در نام و پس از آن راه و روششان باشیم.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
جنای دهمرده نطق متین و دلنشین تا زمانی ... این باشد آش همین آش کاسه هم همان کاسه است و از آتیش ایشان آب دیگی گرم نمی شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار