تخصصی‌ترین دانشگاه دریایی ایران شاهد فارق‌التحصیلی اولین دانشجوی خود در رشته مدیریت بازرگانی دریایی درمقطع کارشناسی ارشد است. دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار سال‌هاست که بنا بر نیاز سازمان‌ها و ارگان‌های دریایی اقدام به پذیرش دانشجو دررشته‌های مختلف دریایی می‌کند.
کد خبر: ۳۲۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ 15 November 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، اولین دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی دریایی در کشور با دفاع از پایان نامه خود و دریافت نمره بسیار خوب از دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار فارغ التحصیل شد.

حـسن مـجدی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دریایی ورودی مهرماه 1393 دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به عنوان اولین فارغ التحصیل این رشته در دوره کارشناسی ارشد در کشور موفق به دفاع از پایان نامه خود با موضوع "شناسایی و اولویت بندی عوامل اثر گذار جهت ترغیب شرکت ها به صادرات از بنادر با فرآینده تحلیل سلسله مراتبی"تحت حمایت سازمان بنادر با دریافت نمره 80/18 و با درجه بسیار خوب شد.

دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به مظور انتقال دانش و مهارت و آماده سازی دانشجویان برای تصدی مشاغل مختلف حرفه ای مدیریت در سازمانها و ارگانهای مرتبط با حمل و نقل و بازرگانی دریایی اعم از دولتی و غیر دولتی و نیز ادامه تحصیل در دوره دکتری در شاخه های مختلف علوم و فنون حمل و نقل بین المللی تدوین شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، تدریس دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دریایی از مهرماه سال 1393 در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به عنوان تنها برگزار کننده این دوره تخصصی در بین دانشگاههای کشور آغاز وتا کنون سه دوره در این مقطع پذیرش صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار