امام جمعه اهل سنت زاهدان بیان کرد
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل‌سنت زاهدان و مدیر دارالعلوم زاهدان بعد از نماز جماعت صبح اربعین برای نمازگزاران اهل سنت به بیان سخنرانی پرداخت. خلاصه این بیانات به شرح زیر است.
کد خبر: ۳۳۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰ 20 November 2016
به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان از محل اقامه نماز صبح مولوی عبدالحمید در مسجد مکی زاهدان، وی به بیان سخنرانی و موعظه نمازگزاران پرداخت که خلاصه این سخنرانی به این شرح است:

الله تعالی به بنی‌اسرائیل هشدار می‌دهد از روز قیامت بترسید. در آن روز هیچ کس نمی‌تواند به کسی نفعی برساند و هیچ کس نمی‌تواند جرایم و مجازات کسی را تحمل کند بلکه هرکس مجازات خودش را تحمل می‌کند، در آن‌روز الله تعالی از هیچ‌کسی فدیه‌ای قبول نمی‌کند؛ بدون اجازه پروردگار شفاعتی نیز پذیرفته نمی‌شود و معلوم نیست شفاعت پروردگار به چه کسی تعلق می‌گیرد.

 روزی‌ست که انسان تنها می‌ماند، هیچ‌کس نیست او را کمک کند، روز بی‌کسی و ناتوانی انسان است، در آن روز به‌جز عمل صالح هیچ چیزی دست به انسان  نفع نمی‌رساند. برای این روز که در پیش است آمادگی بکنید.

فراموش نکنید این روز سرنوشت‌ساز، حساس، مهم و خطرناک را که همه انبیا نسبت به آن هشدار دادند. روزی که سرنوشت انسان تعیین می‌شود و او را به جهنم می‌برند یا به بهشت. نباید در هیچ لحظه و مرحله‌ای از زندگی روز جزا را فراموش کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار