مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد‌کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: ۲۲۰۰ تن ماهی سردآبی در نیمه نخست امسال در خراسان‌رضوی تولید شده است.
کد خبر: ۳۳۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 21 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمدرضا مهدیزاده اظهار داشت: در نیمه نخست امسال در خراسان‌رضوی مجموعاً 3264 تن ماهی تولید شده که معادل 67 درصد آن از نوع ماهی‌های سردآبی بوده است.

وی بیان کرد: از میزان 2200 تن ماهی سردآبی تولید شده در خراسان‌رضوی 950 تن در استخرهای ذخیره سردآبی و 1250 تن آن مزارع سردآبی تولید شده است.

مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین 850 تن ماهی گرمابی در خراسان رضوی در نیمه نخست امسال تولید شده که از این میزان 766 تن از استخرهای ذخیره گرمابی و 84 تن از مزارع گرمابی برداشت شده است.

مهدیزاده تأکید کرد: همچنین 214 تن ماهی نیز از منابع آبی خراسان‌ رضوی تولید شده که مجموع این اعداد با هم 3264 تن ماهی است. البته میزان تولید در نیمه دوم سال معمولا بالاتر رفته و امید می‌رود که در پایان سال شاهد افزایش بسیار بالا در سطح تولید شیلات آبزیان در خراسان رضوی نسبت به سال گذشته باشیم.

مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: همچنین یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها در حوزه تولید آبزیان در خراسان رضوی متنوع سازی سبد محصولات بوده که اقدامات مربوط به آن در دستور کار است.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار